تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96

فرصت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز (ph.d) سال 96تمامی دانشگاه ها تا تاریخ شنبه 4 دی ماه تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ فرصت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز (ph.d) سال 96تمامی دانشگاه ها تا تاریخ شنبه 4 دی ماه به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان، تمدید شد.

براساس اعلامیه سازمان سنجش و آموزش کشور مهلت ثبت نام شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی تا تاریخ شنبه 4 دی ماه تمدید شده است.بنابراین داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند، می توانند در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangesh.orgو همچنینمطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل ثبت نامشان اقدام کنند.

همچنین متقاضیان شرکت در آزمون که خواهان پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی نیز هستند ، لازم است که نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات و کدرشته های امتحانی بر اساس اطلاعیه های سازمان سنجش و دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

از طرف دیگر داوطلبانی که پیش از این برای ثبت نام در این آزمون اقدام کرده اند، می توانند تا چهارم دی ماه نسبت به مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود اقدام لازم را انجام دهند.

براساس اطلاعیه های این سارمان ،آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۴ کدرشته امتحانی برگزار می شود.

203/200

کد خبر: 715017

وب گردی

وب گردی