بیست‌ و ‌هفتمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش برگزار شد

بیست ‌و‌ هفتمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که صبح امروز با محوریت نقش آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس برگزار شد، این نقش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
پرداختن به موضوع لجستیک پیش از آغاز جنگ و بحران، ضرورت همکاری‌ رسته‌های مختلف برای پیش‌بینی‌های لازم، توجه به تولیدات داخلی، توسعه آن، واردات تجهیزات و ذخیره عملیاتی بعنوان راه‌های تامین نیاز‌های لجستیکی، ضرورت حمایت از رزمندگان و خانواده‌هایشان در دوران جنگ، اهمیت تحرک نیرو‌ها درجبهه‌های جنگ، تربیت نیرو‌هایی که به حرفه خود عشق بورزند و از توان به‌کارگیری امکانات برخوردار باشند، تأکید بر بکارگیری طرح‌های بومی، اشاره به همگرایی اقوام، قدرت اجتماعی و همچنین فرهنگ کهن ایران بعنوان بارز‌ترین مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران، اقدام ارتش در دوران دفاع مقدس در جهت تغییر تاکتیک‌ها و دستور‌العمل‌های آمریکایی و ..... از جمله مواردی بودند که تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش در این جلسه به آن اشاره کردند.

306/300

کد خبر: 715067

وب گردی

وب گردی