ظرفیت نگهداری 8600 معتاد در تهران

مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران از ظرفیت 8600 نفری نگهداری معتادان و افراد بی سرپرست در تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،سیاوش شهریور در هفتمین جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی تهران گفت: ظرفیت نگهداری در سال 92 ، 400 نفر بود که اکنون به 8600 نفر افزایش یافته است.

وی افزود: ظرفیت سم زدایی از معتادان متجاهر نیز به 11 هزار نفر رسیده است. در سال 93 ظرفیت سم زدایی از سه هزار نفر وجود داشت.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران گفت: کمتیه هایی متعددی در زیر مجموعه این ستاد همچون کمیته های حاشیه نشینی، اختلالات روانی ، زنان سرپرست خانوار، امنیت عمومی ، نارضایتی های اداری و اجرایی ، کاهش طلاق ، اعتیاد، زندانیان و خانواده های زندانیان، مصرف مشروبات الکلی ، آسیبهای اجتماعی فضای مجازی، مفاسد اخلاقی و اجتماعی ، آسیبهای اجتماعی دانش آموزان ، آسیبهای اجتماعی کلانشهرها و مقابله با بی اعتمادی اجتماعی فعال هستند.

وی اضافه کرد: مسئولیت هر یک از این کمیته ها با یکی از دستگاه های اجرایی استان است و صدا و سیما مسئول کمیته مقابله با آسیب های اجتماعی است.

شهریور گفت: برخی از این کمیته ها تشکیل جلسه داده و گزارش های خود را ارائه کرده است و برخی دیگر نیز به دلایل مختلف تشکیل جلسه نداده اند.

هفتمین جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران صبح امروز به ریاست استانداری تهران و با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط استان برگزار شد.

در این نشست گزارشی از سوی اداره کل زندانهای استان تهران و شهرداری تهران در زمینه آسیبهای اجتماعی و خدمات ارائه شده در این زمینه مطرح شد.

700700

کد خبر: 715124

وب گردی

وب گردی