ناوگان حمل و نقل معلولان و جانبازان با خرید 50 ون مناسب سازی شد

مدیر سامانه معولان و جانبازان شرکت واحد اتوبوسرانی از تقویت این ناوگان با خرید 50دستگاه ون خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا،سعید زارع، درباره سامانه ناوگان جابجایی معلولان و جانبازان شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه 62 دستگاه ون و همچنین 74 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای جابجایی رایگان دانش آموزان معلول استفاده می‌شود، گفت: این ناوگان وظیفه جابجایی دانش آموزان مدارس استثنایی و همچنین معلولان عضو انجمن‌های خاص را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه وظیفه جابجایی 6000 دانش آموز با این ناوگان بر عهده شهرداری تهران است، ادامه داد: با اینکه سعی خود را می‌کنیم تا به نحو احسن جابجایی معلولان را انجام دهیم اما با توجه به کمبود ظرفیت نیازمند افزایش ناوگان هستیم.

زارع افزود: در هفته معلولان قرار شد که 50 دستگاه ون دیگر خریداری شود اما خودروسازان داخلی چنین محصولی ندارند و حتما باید خرید خارجی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سرویس ویژه معلولان شهرداری تهران در 25 مسیر فعالیت می‌کند گفت: 180 سمن در حوزه سالمندان، معلولان و ... از خدمات شهرداری استفاده می‌کنند.

زارع با اشاره به اینکه سامانه معلولان و جانبازان در حال حاضر3000 عضو دارد، گفت: شماره تلفن 6305 آماده پذیرش و درخواست های این جانبازان است. ناگفته نماند در حال حاضر 102 نفر از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی در سامانه معلولان وجانبازان به این قشر خدمات دهی می‌کنند .

703

کد خبر: 715182

وب گردی

وب گردی