جدایی طلبان پرسپولیس را بشناسید

به نظر می رسد مدیران پرسپولیس پیش بینی چنین روزهایی را نمی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در شرایطی که پرسپولیس شاید بهترین نمایش خود را در یک دهه اخیر در لیگ شانزدهم به اجرا در آورده بود، به نظر می رسد با جدایی چند بازیکن، معادلات برای برانکو تغییر خواهد کرد. با اینکه سرمربی کروات از ابتدای فصل اعتقادی به تغییرات در ترکیب تیمش نداشت اما روی نیمکت آنقدر دستش پر بود که می توانست در هر زمان از مسابقه تغییر تاکتیکی در تیمش ایجاد کند.

احمد نوراللهی اولین بازیکنی بود که جدایی اش از پرسپولیس در نیم فصل قطعی شد. او که سومین فصل حضور خود در جمع سرخپوشان را سپری می کند و با نظر علی دایی جذب پرسپولیس شده است، حالا ساز جدایی کوک کرده است. شاید بهترین عملکرد نوراللهی زمانی رقم خورد که او فصل گذشته در ترکیب ثابت تیم برانکو به میدان می رود و سرمربی کروات به استفاده از او در کنار کامیابی نیا اعتقاد داشت. سیر نیمکت نشینی های نوراللهی آنقدر ادامه پیدا کرد که بالاخره وی تصمیم به جدایی گرفت.

امید عالیشاه دیگر بازیکنی است که از چند روز قبل جدایی اش قطعی شده و به همراه نوراللهی به تراکتورسازی خواهد رفت. این بازیکن که فصل پیش بهترین پاسور پرسپولیس و لیگ محسوب می شد، دراین فصل به دلیل مصدومیت و همچنین اضافه شدن وحید امیری فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد تا به فکر جدایی باشد.

محمد آرام طبع که به عنوان مدافع چپ اصلی تیم برانکو ابتدای این فصل از صبای قم راهی پرسپولیس شد، به دلیل مصدومیت در اردوهای پیش فصل پشت سر محسن ربیع خواه ماند که بعد از شکست به ذوب آهن انتقادات زیادی به عملکردش می شد. او هم با برانکو صحبت هایی داشته و درخواست جدایی داده است.

محمد انصاری بازیکن دیگری است که از فصل گذشته در تیم برانکو رشد کرد و حالا به عنوان یک ستاره ملی پوش در پرسپولیس بازی می کند. به نظر می رسد او با توجه به پیشنهادات وسوسه انگیز از کشورهای خارجی و چین علاقه زیادی به لژیونر شدن دارد.

محمد رحمتی و شهاب زاهدی نیز به عنوان 2 بازیکن جوان فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرده اند و حالا با پیشنهاد رسمی ماشین سازی روبرو هستند و شاید باشگاه نیز به جدایی آنها رضایت دهد.

601

کد خبر: 715198

وب گردی

وب گردی