روند پیگیری مسئله حصر را مثبت می بینم/حقوق شهروندی جزو مطالبات مردم است

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی مجلس برای قانون مند کردن حقوق شهروندی در مورد پیگیری ها برای مسئله حصر نیز گفت:‌ امیدواریم با تدبیر و حوصله حل شود و بنده این روند را مثبت می بینم.

به گزارش ایسکانیوز محمدرضا عارف در حاشیه برگزاری گردهمایی سراسری اعضای کانون صنفی استادان دانشگاهی در جمع خبرنگاران در مورد ضرورت توجه به حقوق شهروندی گفت:‌بدیهی است این مسئله جزو مطالبات مردم بوده و وعده ای بود که آقای روحانی داده بودندو دغدغه حاکمیت نیز اجرای اصل 3 قانون اساسی است و دولت باید با اولویت جدی تری دنبال می کرد.

وی افزود:‌ اعلام آمادگی می کنیم در صورتی که نیاز به قانون باشد با اولویت در مجلس و پای به پای دولت این مسئله را پیش برده تا قانون مند شود و وعده دولت محقق گردد.

رئیس فراکسیون امید مجلس در مورد پیگیری ها برای مسئله حصر نیز گفت:‌ بنده بحث پیگیری را مطرح کرده ام اما نکته ای که همیشه می گویم این است که علاقه ای نداریم رسانه ای شود .

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: بالاخره مسئله حصر جزو مطالبات بخشی از جامعه و دانشجویان و دانشگاهیان بوده است. در حال حاضر هم پیگیری می‌شود که امیدواریم با تدبیر و حوصله مسئله حل شود.

عارف درباره اینکه حضور خانواده های محصورین در شب یلدا کنار آنها، آیا به پیگیری ها مربوط می‌شود، گفت: بنده روند را مثبت می بینم و روند خوبی است . ان شاء الله که این روند مثبت به نتیجه خیلی خوب هم برسد.

303/300

کد خبر: 715229

وب گردی

وب گردی