مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در واحد رامسر برگزار شد

به مناسبت هفته پژوهش و تقدیر از دانشجویان و استادان برتر در زمینه پژوهشی مراسمی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون پژوهشی واحد رامسر گفت: مهمترین رسالت هفته پژوهش این است که، این تفکر را در استادان و دانشجویان ایجاد و احیاء نماید که تحقیق و پژوهش نقش مهمی در پیشرفت دانشگاه و کشور داشته و ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری، همه ساله برنامه‌های متعددی را با همکاری مدیران گروه های آموزشی، انجمن های علمی و باشگاه پژوهشگران جوان برگزار می‌کند.

شریفی گفت: هدف ما از برگزاری این مراسم تقدیر از استادان و دانشجویان برتر پژوهشی و اعلام حمایت از طرح ها و ایده های دانشگاهیان در جهت تولید و صنعتی نمودن علم است.

در ادامه ضمن ارائه عملکرد حوزه پژوهش و فناوری واحد رامسر در سال گذشته، به تشریح برنامه های این حوزه از قبیل برگزاری یک رویداد استارت اپ با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان، برگزاری مسابقات کشوری خرپای ماکارونی، نصب و راه اندازی سامانه جدید اطلاع رسانی، تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های رشته های مختلف تحصیلی و .... را تشریح کرد.

در پایان از استادان و دانشجویان برتر که در زمینه های مختلف پژوهشی فعالیت داشتند تقدیر شد و لوحی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد.

گفتنی است، همزمان با هفته پژوهش در این واحد 10 همایش ، سخنرانی و کارگاه آموزشی از جمله کاربرد نرم افزار متلب ، اثر پیامد های اقتصادی استانداردهای حسابداری ، جایگاه زن در هنر پیش از اسلام ، آموزش عملی تدوین و .... برای دانشجویان برگزار شد.

205/200

کد خبر: 715257

وب گردی

وب گردی