پرونده بمب نقل و انتقالات استقلال به جریان افتاد

از لابه‌لای صحبت‌های سرمربی نفت می‌توان چنین استخراج کرد که وی مقابل انتقال احتمالی ستاره تیمش به استقلال قرار نخواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیـوز، ایمان مبعلی که در ابتدای فصل هم آمادگی‌اش را برای بازگشت به استقلال اعلام کرده بود، مورد توجه علیرضا منصوریان قرار نگرفت تا مجاب شود که فوتبالش را در تیم نفت ادامه دهد.

در ادامه هافبک ایذه‌ای نفت یک نیم فصل بسیار پر فروغ را با این تیم پشت سر گذاشت. نیم فصلی که با 4 گل زده و 7 پاس گل تبدیل به یک دوران طلایی برای این بازیکن پا به سن گذاشته شد.

درخشش مبعلی در مرکز میدان تیم نفت و به موازات آن ضعف هافبک‌های میانی استقلال در امر بازیسازی از سوی دیگر باعث شد تا بار دیگر نظر منصوریان به سوی این بازیکن جلب شود و پرونده بازگشت او به استقلال گشوده شود.

از لابه‌لای صحبت‌های علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال می‌توان چنین استخراج کرد که دایی نیز مقابل این نقل و انتقال احتمالی قرار نخواهد گرفت.

در واقع سرمربی نفت تهران با صحبت‌هایش در خصوص بازیکنانی که دلشان با تیم نیستند بروند، چراغ سبز خود را به انتقال نیم فصلی مبعلی به استقلال نشان داد.

نفت که در این فصل به پرسپولیس گرایش دارد و حتی رنگ پیراهن خود را به قرمز تغییر داده است، در موضوع انتقال قرضی مجتبی حقدوست به استقلال هم سر راه تیم رقیب قرار نگرفت و رضایتنامه بازیکنش را برای استقلالی‌ها صادر کرد. حالا به نظر می‌رسد مشکلی بر سر راه انتقال مبعلی به آبی‌پوشان در نیم‌فصل پیش نیاید.

شنیده ها از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد با توجه به در پیش بودن بازی استقلال مقابل نفت، عملیات انتقال مبعلی بعد از آن بازی رسما کلید خواهد خورد.

گویا خود مبعلی نیز بسیار علاقه دارد که نیم فصل دوم را در استقلال توپ بزند و در صدد است تا نهایت تلاشش را برای گرفتن رضایتنامه اش از باشگاه نفت انجام دهد.

101/401

کد خبر: 715304

وب گردی

وب گردی