درخواست شهرداری از پلیس برای برخورد با فروشندگان طرح ترافیک

مدیرکل واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از لزوم جمع آوری و ساماندهی فروشندگان دستی مجوز ورود به طرح ترافیک از سوی پلیس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا مصطفی قنبرنژاد در خصوص فروشندگان آرم‌های طرح ترافیک روزانه گفت: افرادی که در مبادی ورودی طرح ترافیک، آرم می‌فروشند هیچ وابستگی به شهرداری تهران نداشته و باید پلیس راهور یا نیروی انتظامی با آنها برخورد کند.

وی با بیان اینکه افرادی که می‌خواهند در محدوده طرح ترافیک تردد داشته باشند می‌توانند به شماره #137* پیامک زده و مجوز روزانه ورود به طرح ترافیک دریافت کنند و دیگر نیازی به خرید از این افراد نیست، گفت: متاسفانه با اینکه تعرفه خرید آرم‌های روزانه بنا به ساعت ورود به طرح مشخص است اما این افراد تعرفه‌های متعددی را از مردم دریافت کرده و بر همین اساس شاهد دریافت شکایات مردمی در این زمینه هستیم.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: گزارش تخلفات این افراد به پلیس راهور ارسال شده است و امیدواریم این افراد توسط پلیس ساماندهی و یا جمع آوری شوند. مردم نیز نباید از این افراد در صورتی که می‌توانند به راحتی با وارد کردن یک کد، آرم ورود به محدوده طرح ترافیک را خریداری کنند، اعتماد کرده و از آنها طرح ترافیک بخرند.

700700

کد خبر: 715357

وب گردی

وب گردی