جلودارزاده:  ارتقاء سطح رسیدگی به حوزه زنان در لایحه برنامه ششم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نگاه به موضوع زنان سرپرست خانوار، مسایل فرهنگی و ارتقاء سطح حضور آن‌ها در نهادهای دولتی در برنامه ششم توسعه نسبت به برنامه‌های گذشته افزایش داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، "سهیلا جلودارزاده" نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار یکی از پیشنهاداتی بود که در قالب مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه منتشر شد، گفت: نقش زنان در برنامه ششم نسبت به برنامه‌های پنج ساله گذشته بسیار بهتر دیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین مانند موضوع زنان سرپرست خانوار، مسائل فرهنگی آنان و ارتقاء سطح حضور زنان در دولت که به نوعی در لایحه برنامه ششم آمده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اینکه برخی مسائل هم مانند تشکیل صندوق حمایت از کارآفرینی زنان را نتوانستیم در کمیسیون تلفیق برنامه تصویب کنیم، اظهار داشت: مسلما این مسئله را به صورت‌های دیگر به مجلس ارائه خواهیم کرد.

عضو فراکسیون زنان در مجلس ضمن تاکید براینکه برخی مصوبه‌های برنامه پنجم توسعه در حوزه زنان اجرایی نشده است، در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه در مورد ارتقا سطح حضور زنان در نهادهای سیاسی کشور اجرایی شود.

302/300

کد خبر: 715414

وب گردی

وب گردی