جزییات تازه از کشتار اعضای یک‌خانواده در فهرج کرمان/ داماد ۲۶ساله اعضای خانواده همسرش را به رگبار بست

رئیس دادگاه عمومی فهرج از رسیدگی ویژه به پرونده جنایت هولناک روستای جهان آباد فهرج خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ابوذر داوریان از قتل ۱۰ نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر مجروح و در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

داوریان در تشریح این حادثه هولناک اظهار کرد: دستورات قضائی لازم برای دستگیری قاتل صادر شده است و رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: انگیزه وعلت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر وخانواده همسرش داشته است.

وی بیان کرد: قاتل جوانی ۲۶ساله و دارای سابقه کیفری است و از یکسال و نیم قبل با شخصی ازدواج می کند و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.

داوریان اعلام کرد: قاتل حوالی ساعت ۱۷ الی ۱۸ مورخه دوم دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می کند.

وی ادامه داد: قاتل سپس به داخل منزل می رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده اند آمار کشته ها افزایش یافته است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج عنوان کرد: در این حادثه تلخ متاسفانه ۱۰ نفر ازجمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می رسند و تعداد چهار نفر برای درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام شده اند.

این مقام قضائی تاکید کرد: تمامی مطالب مطرح شده در این خصوص در فضای مجازی به غیر از مطالب فوق نادرست است.

700700

کد خبر: 715453

وب گردی

وب گردی