نوراللهی: بالاخره یک روز باید به خدمت سربازی می‌رفتم/ هرچه داشتم برای پرسپولیس گذاشتم

بازیکن پرسپولیس گفت: بالاخره باید به سربازی می‌رفتم و این اتفاق یک روز می‌افتاد و خوشحالم که با یک برد شیرین از پرسپولیس جدا شدم.

به گزارش ایسکانیوز، احمد نوراللهی پس از انجام آخرین بازی برای پرسپولیس عنوان کرد: از بچگی عاشق پرسپولیس بودم ولی به هر حال تمام پسرهای ایران باید به خدمت سربازی بروند و یک روز باید این کار را انجام می‌دادم. شکر خدا امروز بازی خوبی بود و با یک برد شیرین و پر گل از پرسپولیس جدا شدم. هواداران واقعاً برای من سنگ تمام گذاشتند و دست تک تک آنها را می‌بوسم. من هم یک روز از روی همین سکو‌ها بازی پرسپولیس را نگاه می‌کردم.

وی گفت: این پیروزی پر گل را به روح هادی نوروزی عزیز و بچه‌های گلش تقدیم می‌کنیم و خوشحالم که توانستیم قهرمانی نیم‌فصل را به دست بیاوریم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اظهار نظر برخی مسئولان پرسپولیس در مورد بی‌تعصب بودن او اظهار داشت: در این مورد چیزی نمی‌توانم بگویم ولی همه شاهد‌ هستند که در طول این مدت هرچه داشتم برای پرسپولیس گذاشتم، حالا زیاد و کم آن را هواداران ببخشند. امیدوارم پرسپولیس موفق باشد و از صمیم قلب برای این تیم بزرگ و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

100/401

کد خبر: 715488

وب گردی

وب گردی