استفاده از تجربیات دانشگاه های برتر جهان از طریق آسایهل

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش گفت: ما می توانیم با توجه به حضور دکتر میرزاده در این انجمن با دانشگاه های برتر جهان ارتباط برقرار کرده و از تجربیات آن ها در زمینه پیشرفت بیشتر کشور استفاده کنیم.

دکتر سید حسن سید ترابی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به موفقیت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در انجمن آسایهل گفت: در دنیای کنونی ما ارتباطات و حضور در مجامع جهانی اهمیت فراوانی برای دانشگاه آزاد اسلامی دارد و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در درون مرزها واحد های متعددی را تاسیس کرده و دانشجویان بسیاری در آن مشغول به تحصیل هستند نیاز به حضور در مجامع جهانی بیشتر احساس می شود.

وی ادامه داد : حضور دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای انجمن آسایهل همچنین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی که از بزرگترین دانشگاه های حضوری جهان به شمار می رود، می تواند برای دانشگاه های کشور عزیزمان حائز اهمیت باشد و در زمینه شناساندن بیشتر پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی از طریق آسایهل به دانشگاه های برتر جهان می تواند موثر باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش افزود: این انجمن در جنوب شرقی آسیا تاسیس شده است و حدود 240 دانشگاه و موسسات آمورش عالی عضو آن هستند و انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای این انجمن برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان حایز اهمیت زیادی است.

وی اضافه کرد: عضویت در این انجمن می تواند تاثیر بسیاری در پیشرفت علم و دانش و گسترش پروژه های علمی فرهنگی وپژوهشی داشته باشد و ما می توانیم در این زمینه با کشور های برتر جهان که از جایگاه علمی بالایی برخوردار هستند تبادل استاد و دانشجو داشته باشیم.تبادلات علمی حتی بیشتر از تبادلات فرهنگی میان کشور های می تواند موجب پیشرفت بیشتر کشور شود.

دکتر سید ترابی تاکید کرد: ما می توانیم حضور دکتر میرزاده در این انجمن با دانشگاه های برتر جهان ارتباط برقرار کنیم و از تجربیات آن ها در زمینه پیشرفت بیشتر کشور استفاده کنیم.

701/700

کد خبر: 715525

وب گردی

وب گردی