سرلشکر جعفری: حفظ تداوم انقلاب اسلامی ارتباط مستقیم با رضایت مندی مردم دارد

فرمانده کل سپاه از امنیت به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امروز دامنه این امنیت از مرزهای ما خارج شده و صدور انقلاب و توسعه نهضت بیداری اسلامی به خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سالروز استقرار سپاه در صنعت هوانوردی کشور در جمع فرماندهان ، مسئولین و مدیران سپاه حفاظت هواپیمایی و سازمان ها و نهادهای فرودگاهی کشور از امنیت بعنوان سطح اول پیشرفت هر جامعه ای یاد کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی اولین هدف دشمنان ایجاد ناامنی در کشور در تمامی عرصه ها بود و این را به اثبات برسانند که نظام جمهوری اسلامی قادر به برقراری امنیت نیست.

وی افزود: در این شرایط نیروهای انقلابی در سازمان به نام سپاه گرد هم آمدند تا امنیت را برای مردم به ارمغان آورده و نگذارند دشمن به اهداف خود دست یابد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه جنگ تحمیلی با هدف ایجاد ناامنی در کشور ما تحمیل شد اظهار کرد: همزمان ایجاد ناامنی در هوا نیز توسط دشمن دنبال شد که بحمد ا... سپاه توانست در تمامی عرصه های امنیتی ـ دفاعی رسالت خود را به خوبی ایفا کند.

وی با طرح این سوال که علت وجود امنیت بی نظیر در جامعه ای که دشمنی های فراوانی به منظور ناامن کردن آن صورت گرفته است چیست خاطرنشان کرد: با وجود برنامه ریزی های متعدد دشمنان و ارتباطات و تعاملاتی که میان برخی کشورها از جمله عربستان با رژیم غاصب صهیونیستی به منظور ایجاد ناامنی در کشورمان صورت می پذیرد اما بحمد ا... این توطئه و دشمنی ها خنثی شده و ایران اسلامی به عنوان جامعه ای امن در دنیا شناخته می شود که این امنیت پایدار و بی نظیر برگرفته از ایمان مردم ما است.

وی از ظلم ستیزی و مقابله با استکبار به عنوان بزرگترین اصل محوری انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: خدا را شاکریم که این ظلم ستیزی تا به امروز به بهترین نحو انجام شده و با هدایت های حضرت امام (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این مسیر الهی به خوبی پیش می رود.

فرمانده کل سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: هرچند ممکن است این اصل توسط تعداد محدودی از افراد رعایت نشده باشد اما زمانی که اکثریت عامه مردم و مسئولین پای آن ایستاده و از زورگویی های دشمن هیچ هراسی به دل راه نداده اند منجر به وجود آمدن این امنیت مثال زدنی می شود.
وی افزود: با وجود آنکه کشورهای دیگر هم در عرصه امنیت هزینه های بیشتری کرده و فداکاری و جانفشانی می کنند اما نتیجه مطلوب حاصل نمی شود و خدا را شاکریم که ملت و نظام اسلامی ما تاکنون در این عرصه توانسته اند با محوریت اصل ظلم ستیزی حرکت کرده و از امنیت و آرامش مردمی که همگان شاهد آن هستند برخوردار شوند.

سرلشکر جعفری امنیت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: امروز دامنه این امنیت از مرزهای ما خارج شده و صدور انقلاب و توصیه نهضت بیداری اسلامی با وجود توطئه ها و خباثت های دشمنان به خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است و آزادی حلب به عنوان خط مقدم مقاومت یک پیروزی بزرگ و یکی دیگر از شکست هایی بود که از طرف جبهه انقلاب اسلامی به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش 9 دی را محصول مقاومت، ایستادگی و بصیرت ملت انقلابی ایران دانست و اظهار کرد: خطر فتنه 88 برای انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از جنگ 8 ساله بود، اما آنچه باعث عبور از این فتنه بزرگ شد بصیرت و ایمان ملت انقلابی ایران بود.

فرمانده کل سپاه پشتیبانی از ولایت فقیه را پیام 9 دی ملت ایران به مردم دنیا دانست و گفت: هرچند مخالفان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی در فتنه 88 تضعیف جایگاه ولایت فقیه را دنبال می کردند اما به یاری خدا این توطئه خنثی شد.

سرلشکر جعفری ایفای نقش پاسداری از انقلاب اسلامی در موضوع امنیت هوایی را یکی از ماموریت حساس و مهم سپاه برشمرد و تصریح کرد: بخشی از این حساسیت به دلیل برخورد مستقیم با مردم در موضوع امنیت هوایی است و کسانی که در این راستا به انجام ماموریت می پردازند می بایست مراقب حفظ ارزشهای انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه حفظ تداوم انقلاب اسلامی ارتباط مستقیم با رضایت مندی مردم دارد گفت: برای تحقق این مهم باید رضایت مردم در تمامی عرصه ها تامین شود و در عرصه امنیت هوایی این امنیت باید در کنار آرامش و رضایت مردم برقرار شود که بحمد ا... تاکنون نیز اینگونه بوده است.
فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: از رموز موفقیت ما در برقراری امنیت توجه به رضایت مندی مردم بوده و این نکته ای است که اکثر کشورهای منطقه و دنیا به آن بی توجه اند.

302/300

کد خبر: 715568

وب گردی

وب گردی