شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌های فنی‌وحرفه‌ای استفاده کنند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: این اداره‌کل آمادگی و ظرفیت استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان را دارد و می‌تواند از توانایی آن‌ها در کارهای پژوهشی استفاده کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا انصاری تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر دوره‌های آموزش الکترونیک و دوره‌های واقعیت مجازی در اداره‌کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان برگزار شده و از همه افرادی که در شرکت‌های دانش‌بنیان که در این زمینه فعالیت دارند، درخواست همکاری می‌شود.

وی ادامه داد: اولویت‌های پژوهش فنی و حرفه‌ای امسال بر روی تولید محتوا با عنوان آموزش مجازی متمرکز شده است و همه کسانی که در این زمینه فعالیت داشته‌اند، می‌توانند به عنوان پژوهشگر در انجام پروژه‌های مشترک با فنی و حرفه‌ای تعامل داشته باشند و اعتبارات امسال هم بیشتر بر حوزه پژوهش در تولید محتوای آموزش مجازی اختصاص یافته است که کل دنیا هم در حال حرکت به این سمت و سو است و فراخوان‌های لازم به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در خصوص معرفی این افراد فرستاده شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تاکید کرد: درِ فنی و حرفه‌ای بر روی شرکت‌های دانش‌بنیان باز است و کسانی که تمایل داشته باشند می‌توانند از کارگاه‌های این مرکز بهره‌برداری و استفاده کنند.

وی تاکید کرد: طی ماه‌های اخیر بهترین و باکیفیت‌ترین پنل‌های تخصصی واقعیت مجازی خصوصا برای تجاری‌سازی ایده‌ها در فنی و حرفه‌ای استان برگزار شده که شاید مشابه آن در کشور وجود نداشته باشد.

منبع: ایسنا

205/200

کد خبر: 715574

وب گردی

وب گردی