برگزاری بیست و دومین کنفرانس‌ ملی سالانه کامپیوتر در دانشگاه شریف

کنفرانس ملی سالانه ی انجمن کامپیوتر ایران با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در حوزه‌ علوم و مهندسی کامپیوتر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، "بیست و دومین کنفرانس‌ ملی سالانه کامپیوتر" از تاریخ 21 الی 23 اسفند ماه سال جاری با مشارکت انجمن کامپیوتر ایران، مرکز راه‌کارهای اطلاعاتی هوشمند دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ کنفرانس‌ ملی سالانه کامپیوتر ایران به عنوان معتبرین همایش علمی حوزه‌ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در کشور شناخته شده و محل هم‌اندیشی متخصصان این حوزه در کشور می‌باشد.
بیست‌ودومین دوره‌ی کنفرانس با تاکید بر مباحث جدید فناوری از جمله‌ داده‌های حجیم، رایانش ابری، شبکه‌های اجتماعی و یادگیری ماشین و همچنین مباحث مهم در حوزه‌ی مهندسی نرم‌افزار و سیستم‌ها و شبکه‌های توزیعی و مباحث روز فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعی در جذب مقالات با کیفیت و برگزاری سخنرانان کلیدی شناخته شده‌ی بین‌المللی در این حوزه خواهد نمود.
همچنین نمایشگاه تخصصی صنعت کامپیوتر با تاکید بر محصولات دانش‌بنیان، مسابقات برنامه‌نویسی، سخنرانی‌های ویژه و کارگاه‌های آموزشی تخصصی درکنار این رویداد معتبر برگزار خواهند شد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به آدرس؛ http://csicc2017.ir مراجعه نمایند.

201

کد خبر: 715631

وب گردی

وب گردی