توزیع نفت سفید در کردستان به بیش از ۶۸ میلیون لیتر رسید

هم‌زمان با فرارسیدن فصل سرما و اهمیت بحث تامین و توزیع سوخت، بیش از ٦٨ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای استان کردستان توزیع شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شانا،فریدون یاسمی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این باره گفت: با بارش برف و برودت هوا در سطح استان و مسدود شدن جاده‌های مواصلاتی بیش از ۱۰۰ روستا در استان کردستان، بیش از ۶۸ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال که سهم روستاهای واقع در مناطق سخت‌گذر ۳۰ میلیون لیتر بوده است.

به گفته وی، عملیات ارسال و ذخیره‌سازی سوخت روستاهای استان از تیرماه آغاز و تاکنون ۱۴میلیون لیتر نفت سفید در میان فروشندگی‌های نفت سفید شهری توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: این شرکت آمادگی توزیع سوخت جایگزین در مواقع اضطراری را داشته و اقدام‎های لازم در این راستا انجام شده است و همه فروشندگی‌های نفت سفید شهری و تاسیسات گازمایع در حالت آماده باش هستند.

وی، به تامین ۵۹ میلیون لیتری سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در ٩ ماه نخست امسال به عنوان بزرگترین مصرف کننده عمده منطقه و همچنین قرار گرفتن استان کردستان در پایان خطوط انتقال گاز اشاره و گفت: هماهنگی‌های لازم با مدیرعامل شرکت گاز استان در باره چگونگی تامین سوخت این نیروگاه در زمان افت فشار و قطعی گاز انجام شده است.

یاسمی ادامه داد: هم‌اکنون تعداد ۵۲ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) در استان فعال است و خدمات ارائه می‌دهند که در زمان افت فشار یا قطعی گاز، گاز این جایگاه‌ها نیز قطع می‌شود که در این راستا همه ۶۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه فعال هستند و ذخیره‌سازی مطلوب نیز در انبارهای نفت منطقه انجام شده است.

402/101

کد خبر: 715638

وب گردی

وب گردی