نشست ماهیانه رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری با مسئولان واحد برگزار شد

نشست ماهیانه مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری با حضور دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، مدیران، روسای دانشکده ها، روسای ادارات و مسئولین زیرمجموعه دانشگاه، در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی برق برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ،سید فرج الله موسوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) ضمن تشکر از تلاشهای معاونین، روسای دانشکده ها و مدیران آموزشی و اجرایی واحد، خواستار کار و فعالیت مضاعف و همچنین خدمات بیشتر به دانشجویان در زمینه های، آموزشی، پژوهشی، عمرانی و فرهنگی شد.

این مقام دانشگاهی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشجویان، پایه و رکن اصلی دانشگاه آزاد اسلامی هستند گفت: همه ما خود را ملزم به تکریم دانشجویان می دانیم و برای رفع مشکلات احتمالی در دانشگاه از هیچ تلاشی نباید دریغ کنیم.

دکتر موسوی با بیان اینکه دانشجویان مشکلات موجود در دانشگاه را با تماس تلفنی و یا نوشتن نامه و بدون واسطه به بنده اعلام می کنند افزود: از آنجایی که وظیفه همه ما خدمت به دانشجویان می باشد سهل انگاری و یا عدم پاسخگویی مناسب به دانشجو برای بنده به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و بنده در صورت مشاهده با شخص مربوطه مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهم کرد.

دکتر موسوی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه موظف به ایجاد فضایی آرام آموزشی و فرهنگی برای تحصیل دانشجویان می باشند بر پاسخگویی به موقع، مناسب و در اسرع وقت به دانشجویان در مراجعات حضوری و یا تلفنی تاکید کرد.

این مقام دانشگاهی در ادامه نظارت مستمر و کامل بر مدیران اجرایی، روسای ادارات، روسای دانشکده ها، مدیران گروه های آموزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: این نظارت باید به صورت روزانه و از طریق معاونتهای مربوطه انجام و در صورت بروز هرگونه مشکلاتی اعم از آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی لازم است معاونت سریعا نسبت حل آن اقدام نماید.

دکتر موسوی بر راه اندازی سایت کامپیوتری برای ارائه خدمات اینترنتی به دانشجویان اشاره کرد و گفت: این موضوع برای ارائه خدمات به دانشجویان باید در کمترین زمان ممکن انجام و نسبت به تشکیل دو سایت مجزا برای خواهران و برادران انجام پذیرد.

دکتر موسوی با بیان اینکه برنامه های مربوط به گروه های آموزشی برای اطلاع از دانشجویان لازم است در اسرع وقت بر روی وب سایت دانشگاه و همچنین بر روی تابلوهای اعلانات گروه های مربوطه در دانشکده ها قرار گیرد افزود: مسئولیت این موضوع با رئیس دانشکده ها و روابط عمومی است.

رییس واحد یادگار امام(ره) در ادامه مسئولیت روسای دانشکده ها در برقراری نظم و انضباط و همچنین نظارت کامل آنها بر دانشکده را بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: آماده سازی کلاسهای آموزشی و رفع مشکلات احتمالی اعم از آموزشی، تاسیساتی، بهداشتی و نظارت مستقیم بر نظافت دانشکده ها و پاسخگویی کارکنان به دانشجویان و ارباب رجوع در زمان اداری را از دیگر وظایف دیگر روسا و معاونین دانشکده ها محسوب می شود.

دکتر موسوی با توجه به تعطیلی دانشگاه در روز پنجشنبه گفت: برای پاسخ گویی به دانشجویان تعدادی از کارکنان با اخذ مجوز در محل کار خود حاضر شوند که وظیفه این افراد پاسخگویی به دانشجویان است و هیچ دفتری که کارکنان آن در روز پنجشنبه در آن حضور دارند نباید بسته باشد و وظیفه آنها ارائه خدمات به دانشجویان است.

دکتر موسوی با توجه به گله مندی بعضی از دانشجویان مبنی بر باز بودن درب نمازخانه واحد در ساعاتی مشخص از روزهای هفته گفت:درب نمازخانه واحد با نظارت مسئول مربوطه، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر باید برای استفاده دانشجویان باز باشد.

وی در ادامه به مسئله مهم بهداشت و نظافت در دانشگاه اشاره کرد و افزود: نظافت به موقع کلاسهای درسی دانشجویان، کارگاهها و آزمایشگاهها، سالن های ورزشی و دفاتر کارکنان و همچنین سرویسهای بهداشتی بسیار مهم است که این مسئله باید مورد توجه کارکنان امور رفاهی به ویژه مسئولین امور اداری و عمومی واحد قرار گیرد.

دکتر موسوی در بخش پایانی سخنان خود با تشکر مجدد از تلاش معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران گروه های آموزشی، اجرایی و کارکنان گفت: انتظار می رود موارد اعلام شده در این نشست به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. گفتنی است این جلسات به صورت ماهیانه برگزار می شود.

200/202

کد خبر: 715672

وب گردی

وب گردی