رییس ستاد کل نیروهای مسلح میلاد حضرت عیسی (ع) را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه سالروز میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای مسیحی جهان تبریک گفت.

به گزارش اسکانیوز، سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیام‌های جداگانه سالروز میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال جدید 2017 میلادی را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای مسیحی جهان تبریک گفت.
در این پیام آمده است: با احترام فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته پیامبر نور و رحمت، منادی بزرگ عدالت و احیاکننده معنویت حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر صلح و دوستی و بشارت‌ دهنده ایمان و آغاز سال 2017 میلادی را به جنابعالی، نیروهای مسلح و همه مسیحیان آن کشور تبریک و شادباش می‌گویم.
در ادامه این پیام می افزاید: امیدوارم در سال جدید میلادی، با بازگشت همه جوامع بشری و نگرش عمیق آنها به تعالیم عالی یکتاپرستی و انسان‌ساز پیامبران الهی همچون تعالیم پرمهر و برکت حضرت عیسی مسیح (ع) دیگر شاهد تروریسم، ظلم و ستم و جنایت سلطه‌گران و جنگ در جهان نباشیم و در عالم هستی تمامی انسان‌ها با هر دین و مذهبی توأم با صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند.
در این پیام آمده است: اینجانب با تهنیت مجدد، صلح و عدالت را از درگاه پروردگار مهربان خواستارم و برای جنابعالی و نیروهای مسلح آن کشور سلامتی و بهروزی مسئلت می‌نمایم.
در تقویم رسمی کشور پنجم دی ماه جاری سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و 12 دی آغاز سال 2017 میلادی ثبت شده است.

منبع : ایرنا

700/705

کد خبر: 715692

وب گردی

وب گردی