انهدام باند سارقان تلفن همراه با بیش از 30 فقره سرقت

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری دو سارق تلفن همراه در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به بیش از 30 فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

به گزارش ایسکانیوز ،"سرهنگ موقوفه ای " گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در چهار راه سیروس و زیر پل ری، جلسه ای با حضور کلیه معاونان تشکیل و پس از تجزیه و تحلیل سرقت ها و مشخص شدن شیوه و شگرد سارقان ، ماموران حین گشت زنی در محدوده بازار دو موتورسوار را که در حال پرسه زنی بودند تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: در همین حین این موتورسواران اقدام به سرقت یک دستگاه موبایل از یک شهروند کردند که بلافاصله ماموران به تعقیب آنها پرداخته و هر دو را دستگیر کردند.

موقوفه ای افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه اعتراف و در بازرسی بدنی از آنها پنج دستگاه تلفن همراه مسروقه و 600 هزار تومان وجه نقد مسروقه کشف شد.

وی افزود: این در حالی است که طی بررسی های انجام شده از سوابق متهمان مشخص شد که آنها تا کنون ده ها بار به اتهام جرایمی همچون سرقت موتورسیکلت، زورگیری و فروش مواد مخدر دستگیر شده ؛همچنین چهار سال نیز در زندان به سر برده اند.

به گفته سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت ، متهمان در بازجویی ها به بیش از 30 فقره سرقت تلفن همراه در محله های مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

700/705

کد خبر: 715720

وب گردی

وب گردی