تئاتر شهر میزبان «قطعاتی از ساموئل بکت» می شود

برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که چند اثر نمایشی جدید در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی میزبان دوستداران تئاتر خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «قطعاتی از ساموئل بکت» عنوان تازه‌ترین پروژه نمایشی گروه تئاتر 84 است که از 5 تا 17 دی ماه به سرپرستی علی اکبر علیزاد در قالب پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی و اجرای چند اثر نمایشی به نویسندگی ساموئل بکت روی صحنه خواهد رفت.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته طی روزهای 5 تا 10 دی ماه یک اثر نمایشی سه اپیزودی با نام‌های «بازی» با بازی کتایون سالکی، علیرضا کی‌منش، مرتضی حسین‌زاده به کارگردانی علی اکبر علیزاد، «فاجعه» با بازی شفق نصر، پژمان یاوری، نوید زارع و کارگردانی سهراب کریمی، «بازی بی‌کلام» با بازی علیرضا کی‌منش، مرتضی حسین‌زاده و کارگردانی علی اکبر علیزاد ساعت 18 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان روی صحنه خواهد رفت.

از روز 12 تا 17 دی ماه نیز یک اثر نمایشی دو اپیزودی دیگر با نام‌های «آخرین نوار کراپ» با بازی علیرضا کی‌منش و کارگردانی علی اکبر علیزاد و «آمد و رفت» با بازی علیرضا کی‌منش، مرتضی حسین‌زاده، محمد مجیدیان به کارگردانی علی اکبر علیزاد ساعت 18 با مدت زمان 65 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان اجرای خود را در قالب پروژه «قطعاتی از ساموئل بکت» آغاز می‌کند.

در تالار اصلی نمایش «تئاتر سعدی، تابستان سی و دو» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و بازی ( به ترتیب الفبا) علیرضا آرا، خاطره اسدی، حمید حسینی، شهرام حقیقت دوست، امیررضا دلاوری، اشکان دلاوری، مجید رحمتی، علی سلیمانی سرنسری، علی محمدی، سهیل ملکی و رویا میر علمی ساعت 19:30 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت 30 هزار تومان روی صحنه می رود.

در تالار چهارسو هم نمایش‌های «کلاغ» به نویسندگی دیوید هروئر ، کارگردانی سمانه زندی نژاد و بازی مرتضی اسماعیل کاشی و سهیلا گلستانی ساعت 18 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان و «خانه پاکیزه» به نویسندگی سارا رول، کارگردانی مانلی حسین‌پور و سرش طاهری و بازی مانلی حسین پور، سروش طاهری، گیتی قاسمی، معصومه کریمی، آزاده مویدی فرد ساعت 20 با مدت زمان 65 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان اجرا می‌شوند.

«لِ ته» عنوان نمایش دیگری به نویسندگی و کارگردانی عاطفه تهرانی است که ساعت 19:30 با مدت زمان 55 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار سایه به صحنه می‌رود، نوید هدایت پور، مریم باقری نسامی، اویس محمد حسنی، سینا صابری، ئه ستیره مرتضایی، سپهر غازی، پدرام مهری، نازنین میهن بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «گوهر نیل» به نویسندگی و کارگردانی مجید امرایی و بازی وحیده قوهستانی و علیرضا دهقانی نیز ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 12 هزار تومان در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

502500

کد خبر: 715732

وب گردی

وب گردی