میرباقری  : تولید تاسیسات آموزشی و  آزمایشگاهی  توسط  دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرعامل شرکت تجهیزات آزمایشگاهی : ما تقریباً تا به امروز 53 محصول جدیدتولید کرده ایم ، محصولات جدیدی که پیش از این در ایران نداشته ایم و می توان گفت در تولید بیشتر این محصولات نوآوری داشته ایم.

سجاد میرباقری مدیرعامل شرکت تجهیزات آزمایشگاهی در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز درباره تولیدات شرکت دانش بنیانشان گفت :ما در ساخت صنایع تاسیسات آزمایشگاهی و دانشگاهی و به صورت کلی صنایع آموزشی، فعالیت داریم و برای دانشگاه ها و آزمایشگاه های شرکت های همکار استاندارد ، تجهیزات آموزشی میسازیم .

اعضای شرکت چند نفر هستند؟
حال حاضر چهار نفر، متشکل از سهامداران شرکت هستیم .

محل استقرار شما کجاست ؟
مرکز رشد واحد فناور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین .

از چه سالی کار را شروع کرده اید؟
شرکت از سال 89 فعالیت خود را آغاز و در سال 91 نیز در مرکز رشد واحد فناوری دانشگاه آزاد مستقر شد.

آیا تا به امروز پیشرفتی داشته اید ؟
ما تقریباً تا به امروز 53 محصول جدیدتولید کرده ایم ، محصولات جدیدی که پیش از این در ایران نداشته ایم و می توان گفت در تولید بیشتر این محصولات نوآوری داشته ایم و مشخصه کارمان این است که با توجه به نیاز مشتری مایحتاج آنان را فراهم ساخته ایم و توانسته ایم محصولاتمان را به دانشگاه های سراسر ایران بفروشیم.

دانشگاه آزاد اسلامی چه حمایتی کرده است ؟
ما از ابتدای کار در دانشگاه آزاد اسلامی مستقر بوده ایم و چون اعضای شرکت از اعضای اصلی هیات علمی دانشگاه هستند ازفضای علمی دانشگاه نیز به خوبی استفاده کرده ایم و علاوه بر این محیط و فضایی که دادند از جمله امکانات رفاهی آنان به ما بوده است .

آیا همه این اعضا هم رشته هستند ؟

رشته تحصیلی من مهندسی برق است و همکارانم دانشجوی دکترا و یا فارغ التحصیل این رشته هستند.

آیا همه اعضا از دانشجویان خود دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین هستند؟
خیر، در دانشگاه های مختلف تحصیل کرده اند ،در واقع از این 4 نفر، 3 نفر دانشجو ی کارشناسی ارشد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بوده و دوست دیگرمان نیز در دانشگاه دیگری تحصیل کرده است.

آیا شرکت شما دانش بنیان است؟
درخواست و مدارکشان را ارائه داده ایم و اکنون نیز در مرحله داوری هستیم .

402/101

کد خبر: 715796

وب گردی

وب گردی