دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی برگزار می شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از برگزاری دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی در اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا کیاکجوری دبیر همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی از برگزاری دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی در اسفندماه امسال خبر داد و در زمینه دلایل و ضرورت‌های برگزاری این همایش گفت: همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی، رویدادی است ملی که با هدف تجمیع ظرفیت‌های پژوهشی کشور در حوزه رسانه، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی و با هدف دستیابی به جامعه شهروندی پویا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخی از موضوعات محوری این همایش گفت: رسانه و آموزش‌های شهروندی، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی، رسانه، ارتباطات و حقوق شهروندی، روابط عمومی و آموزش‌های شهروندی، مدیریت رسانه و آموزش‌های شهروندی، رسانه، ارتباطات و آموزش وظایف و تعهدات شهروندی، کنکاش مفهومی رسانه، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی، مدیریت عمومی و مدیریت آینده پژوهشی از محورهای این همایش است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش‌های شهروندی بصورت رسمی برگزار می‌شود، تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه شده و علاقمندان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

کیاکجوری یادآور شد: علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع به تمامی شرکت کنندگان و ارائه دهندگان مقاله، گواهینامه‌های بین المللی معتبر اعطا خواهد شد.

شایان ذکر است، علاقمندان و مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی www.2nccce.com مراجعه کنند.

منبع: فارس

205/200

کد خبر: 715803

وب گردی

وب گردی