اربعین فرصتی برای ارائه هوشمندی و قابلیت های یگان ویژه بود

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه در اربعین توانمندی، هوشمندی و قابلیت های یگان ویژه به خوبی نمایش داده شد، گفت: ارتقاء و تقویت یگان ویژه در دستور کار است.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان های ویژه ناجا گفت: همان طور که در برنامه پنجم و همچنین ششم توسعه هدف گذاری صورت گرفته یگان های ویژه ناجا باید در منطقه به عنوان یک واحد واکنش سریع در رتبه نخست قرار بگیرد، خداوند متعال را شاکریم که هرچه جلوتر می رویم شاهد درخشش همکاران مان در عرصه های مختلف ماموریتی و همچنین حفظ آمادگی یگان در زمینه های علمی، نو آوری و عرصه های ماموریتی هستیم.

وی افزود : در بعد ارتقاء مهارت های علمی، آمادگی عملیاتی و همه زمینه هایی که یک واحد نظامی مورد ارزیابی قرار می گیرد یگان های ویژه باید در رتبه نخست قرار بگیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود: یک واحد آماده و متخصص باید تشخیص دهد به چه شیوه و روشی،ماموریتی که به آن واگذار می شود را اداره کند. خوشبختانه در ماموریت های متعدد شاهد آن بودیم که همکاران ما در وظایفی که به آنان واگذار می شود کاملآ هوشمندانه عمل می کنند.

سردار کرمی ضمن تقدیر از هوشمندی و دقت نظر کارکنان در ماموریت ها افزود : بخشی از ماموریت اربعین بر عهده یگان های ویژه قرار گرفت، جمعیت عاشقی که از سراسر کشور به قصد شرکت در پیاده روی اربعین به سمت کربلای معلی حرکت کرد و به تدریج در نقطه ای که یگان ویژه در آنجا مستقر بود ازدحام شد ، ایجاد نظم ، امنیت و کنترل این جمعیت،همه بر عهده این یگان بود که کارکنان این یگان توانستند با حوصله و سعه صدر این کار را به پایان برسانند و مورد تحسین مردم ، مسئولان و ... قرار بگیرند که این حاکی از دقت نیروها در فراگیری آموزش ها و توجه فرماندهان به نحوه صحیح آموزش است.

این مسئول گفت: اربعین بستری بود که یگان های ویژه قابلیت ها، توانمندی و هوشمندی خود را در معرض دید همگان قرار دهد، در واقع بر این اعتقاد هستیم که ماموریت اربعین در ابعاد مختلف، از جمله کنترل جمعیت، جابه جایی سریع و انجام ماموریت به طور کامل و دقیق صورت گرفت.

وی به بازدید مقامات و مسئولان از یگان ویژه اشاره کرد و گفت: براساس بازدیدهایی که مقامات مختلف از یگان های ویژه و تجهیزات این یگان انجام می دهند به کارایی و کاربرد این یگان پی برده و مصمم می شوند که یگان را پشتیبانی کرده و نیازهای این واحد ویژه را تامین کنند.

منبع : مهر

700/705

کد خبر: 715932

وب گردی

وب گردی