قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی از فعالیت های ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

از سوی استاندار و قائم مقام نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی، ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در توسعه و ترویج فرهنگ نماز مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در دومین اجلاس سراسری نماز خراسان شمالی در میان دستگاه های اداری استان، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز مورد تقدیر قرار گرفت.

در این اجلاس که با محوریت نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، برگزار شد، استاندار با اهدای لوح تقدیر به دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از تلاش‌های وی در توسعه و ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد تقدیر کرد.

در متن تقدیر آمده است: "جناب آقای دکتر علی فیروزنیا ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد"

نماز نردبام بلند رسیدن به قله های عرفان و بندگی و اساس دین ناب محمدی(ص) است و تلاش در جهت فراهم نمودن زمینه اقامه هر چه باشکوه تر این فرضیه الهی،رسالتی است که به فرمایش قرآن کریم در صدر و ظایف مدیران و کارگزاران نظام اسلامی باشد.

بدینوسیله ضمن تقدیر و سپاس از تلاش ها و پیگیرهای مجدانه جنابعالی و همه خادمان و یاوران نماز آن مجموعه در راستای تحقق این امر مهم، کسب رتبه برتر(شایسته تقدیر) در میان دستگاه های اداری استان در سال 94 را تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیقات بیشتر برایتان آرزومندیم.

200

کد خبر: 716080

وب گردی

وب گردی