امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و آموزش و پرورش

به منظور ایجاد زمینه همکاری های علمی،تحقیقاتی وارتقای تعاملات کمی و کیفی در راستای ارتقای فرهنگی منطقه و توسعه پایدار شهرستان تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و آموزش و پرورش شهرستان نیشابور منعقد شد .

به گزارش ایسکانیوز؛ در این تفاهم نامه که به امضای جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و قوامی نژاد معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و رئیس آموزش و پرورش نیشابور رسید طرفین متعهد شدند که در امور پژوهشی، آموزشی و خدماتی که با درخواست دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش مد نظر باشد، همکاری های لازم را داشته باشند .

در این تفاهم نامه، دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور متعهد شد، با توجه به امکانات علمی ، پژوهشی ، آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی مناسب، همکاری لاز م را با آموزش و پرورش در جهت تامین نیاز ها داشته باشد. ایجاد فرصت های مناسب برای دانش آموزان فنی جهت استفاده از کلاس و همکاری در ایاب و ذهاب دانش آموزان برای بازدید از دانشگاه، نیز بخشی از تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در این معاهده است .

در مقابل اداره آموزش و پرورش نیشابور متعهد گردید علاوه بر برنامه ریزی جهت صدور مجوز برگزاری مجامع در فضای دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین ترغیب و تشویق جدی مدیران و مشاوران در معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به دانش آموزان برای ادامه تحصیل را در برنامه کاری خود داشته باشد.

اهتمام جدی و ترغیب مدیران به برنامه ریزی بازدیدهای علمی دانش آموزان در قالب اردوی چند ساعته و پرداخت 50 درصد هزینه استفاده از فضاهای فیزیکی دانشگاه توسط آموزش و پرورش ، نیز بخش دیگری از تعهدات اداره آموزش و پرورش در این قرارداد می باشد .

قوامی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور درابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به میهمانان و تشکر از مساعدتهای دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در قبال آموزش و پرورش تاکید کرد: « هر چقدر حجم تعاملات این دو موسسه آموزشی بیشتر باشد ، به نفع مردم و علاقه مندان به تحصیلات علمی در شهرستان نیشابور و منطقه می باشد.

دکتر جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از میهمان نوازی اداره آموزش و

پرورش به تعاملات گذشته این دو موسسه که در سطح خوبی بوده اشاره و تاکید کرد با عقد این تفاهم نامه این تعاملات در سطحی بالاتر و بهتر اجرایی شود .

سعیدی افزود : شناخت دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان از دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور که دانشگاهی با کیفیت بالا به اذعان وزارت علوم و تحقیقات می باشد، باعث می شود که خانواده ها و دانش آموزان دغدغه ای جهت ادامه تحصیل به لحاظ کیفی و کمی نداشته باشند.

203/200

کد خبر: 716118

وب گردی

وب گردی