سرلشکر صفوی: پیروزی‌های کنونی در سوریه از مکتب شهدای دفاع مقدس نشأت گرفته است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: وجود انقلاب اسلامی به دلیل صبر و حوصله خانواده‌های شهدا است و اگر این صبر نبود از انقلاب اسلامی هم چیزی باقی نمی‌ماند.

به گزارش ایسکانیوز سرلشکر پاسدار دکترسیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بیست و ششمین سالروز شهید صادق گنجی و یادواره سرداران و 670 شهید دشتستان اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا ضروری است و همانطور که به مقام شامخ شهدا احترام گذاشته می‌شود به همین میزان هم به خانواده شهدا باید حرمت گذاشته شود.

وی اضافه کرد: گاهی شنیده می‌شود که حرمت خانواده شهید پاس داشته نمی‌شود که با هیچ منطقی صحیح نیست و باید در همه حال حرمت خانواده‌های شهدا محترم نگه داشته شود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: وجود انقلاب اسلامی به دلیل صبر و حوصله خانواده‌های شهدا است و اگر این صبر نبود از انقلاب اسلامی هم چیزی باقی نمی‌ماند.

سرلشکر‌صفوی بیان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و راه انقلاب مکتبی از مقاومت شکل دادند که به سرعت در کشورهای مسلمان نفوذ کرد و باعث ایجاد یک فرهنگ مقاومت برای مقابله با استکبار شدند.

وی عنوان کرد: پیروزی‌های کنونی در حلب، سوریه، عراق و لبنان از همین مکتب شهدای هشت سال دفاع مقدس نشأت گرفته است و ادامه خواهد داشت.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اعلام این که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش رزمندگان دشتستانی قابل فراموشی نیست بیان کرد: تاریخ هشت سال دفاع مقدس نقش رزمندگان و شهدای تخریب‌چی که از دشتستان به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شدند و در عملیات‌های گوناگون شرکت می‌کردند را از یاد نخواهد برد.

وی ادامه داد: اعزام بیش از 12 هزار رزمنده از شهرستان دشتستان به جبهه‌های حق علیه باطل خود سند و گواهی بر رشادت‌های دشتستانی‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری نقش شهید صادق گنجی در گسترش خدمات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان عنوان کرد: شهید گنجی در حالی در 27 سالگی در کسوت سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان منصوب شد که عملکردش نشان می‌دهد دارای یک نبوغ فکری، فرهنگی، قرآنی، انقلابی و عقلانیت بالایی بود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: تمام هدف شهید گنجی در پاکستان ترویج آزادی‌خواهی و پیاده کردن اسلام واقعی بود که سبب شد به دست وهابیون به شهادت برسد.

300/300

کد خبر: 716182

وب گردی

وب گردی