برگزاری نشست مشترک واحد جویبار با اداره آموزش و پرورش شهرستان

در راستای تشریک مساعی و تعامل با ادارات شهرستان، نشست مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار و مسئولین گروه های تخصصی اداره آموزش و پرورش شهرستان در سالن کنفرانس واحد جویبار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، داریوش حمیدی، رئیس واحد جویبار گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار به عنوان اولین و بزرگترین موسسه آموزش عالی شهرستان جویبار دارای 49 عضو هیأت علمی،80 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف، دارای امکانات استاندارد آموزشی، اساتید هیأت علمی مجرب در مقطع دکتری، تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کارگاهی این واحد دانشگاهی این توانایی و آمادگی را دارد که در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی با آموزش و پرورش تعامل دوسویه و مثبت ایجاد کند».

حمیدی افزود : «نهادینه کردن فرهنگ آموزش مختص یک نهاد خاص نیست، آموزش و پرورش و دانشگاه هر دو دارای یک رسالت مشترک و دو قطب همسو در راستای رسیدن به اهداف مشترک هستند و دانشگاه ارائه دهنده خدماتی است که قبلاً آموزش و پرورش آن را ترسیم کرده است و اگر این دو نهاد در تعامل با هم باشند می‌توانند از توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها و امکانات یکدیگر در جهت پیشبرد رسالت آموزشی مشترک بهره گیرند».

در این نشست مسئولین گروه‌های تخصصی آموزش و پروش شهرستان جویبار نیز در بیاناتی جداگانه اظهار امیدواری کردند. این تشریک مساعی متناسب با نیازهای شهرستان جویبار و افزایش توانمندی های دانش آموزان و دانشجویان صورت گیرد و با استفاده از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه، حمایت از دانش‌آموزان نخبه، بازدیدهای دانش‌آموزان از دانشگاه این هم‌افزایی صورت گیرد و اگر دانش‌آموزان قوی داشته باشیم حتماً دانشجویان قوی و توانمند خواهیم داشت.

در این نشست مدیران گروه های آموزشی واحد جویبار، امکانات و پتانسیل‌های رشته‌های تخصصی خود در دانشگاه را بیان و پیشنهاداتی مانند بازدید دانش‌آموزان از فضای آموزشی دانشگاه، برگزاری همایش‌های علمی و آموزشی مشترک، انجام طرح‌های پژوهشی، نیازسنجی رشته‌های مورد نیاز شهرستان جویبار، برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی ارائه کردند و در پایان مسئولین کارگروه‌های تخصصی اداره آموزش و پرروش شهرستان جویبار از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار بازدید کردند.

205/200

کد خبر: 716187

وب گردی

وب گردی