امضای ۴ تفاهم‌نامه سه جانبه در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست/ بهداشت ایمنی و محیط زیست در دستور کار فعالان مرتبط صنعت ساختمان

۴ تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان نظام مهندسی استان مازندران، مدیرکل راه وشهرسازی استان و نمایندگان محیط زیست، نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین نماینده سازمان پدافند غیرعامل با سه موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی امروز ۵ دی‌ماه مصادف با سالگرد زلزله بم که به عنوان روز «کاهش بلایای جوی» خوانده شده، در کنفرانس ملی «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» در محمودآباد استان مازندران ۴ تفاهم‌نامه به امضا رسید.

در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ها حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی، ربیع فلاح استاندار مازندران و امام جمعه استان حضور پیدا کردند و امضای تفاهم‌نامه‌ها در حضور مسئولان ملی و استانی انجام شد.

حیدر نوروزی مدیرکل راه وشهرسازی استان مازندران و مهندس فرصت رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران در مراسم و نیز تعیین موضوع ۴ تفاهم‌نامه حضور داشتند.

تفاهم‌نامه اول بین نماینده محیط زیست و مسئولان استانی مازندران در راستای توجه به محیط زیست در ساخت وساز به امضا رسید.

تفاهم‌نامه دوم نیز با حضور نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان نظام مهندسی و راه وشهرسازی استان مازندران با موضوع ایمنی و رفاه کارگران، پیمانکاران و مهندسان امضا شد.

امضا تفاهم‌نامه سوم نیز که با دانشگاه علوم پزشکی انجام شد در راستای ارتقای بهداشت و سلامتی با برنامه‌ریزی‌های میان مدت و بلند مدت به امضای طرفین تفاهم‌نامه رسید.

پدافند غیرعامل نیز از دیگر موضوعاتی بود که با حضور نماینده سامان پدافند غیرعامل و اداره کل راه وشهرسازی استان و سازمان نظام مهندسی استان با امضای تفاهم‌نامه مورد توجه قرار گرفت.

گفتنی است کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت ساختمان که به مبحث ۱۲ قانون مقررات ملی و کنترل ساختمان مرتبط است پنجم و ششم دی‌ماه در محمودآباد استان مازندران برگزار می‌شود.

402

کد خبر: 716239

وب گردی

وب گردی