یک میلیون و 900هزار مترمربع فضای عمرانی در دانشگاه آزاد اسلامی در 3 سال گذشته به بهره برداری رسیده است

مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین نشست هماهنگی و پایش امور استان ها، گفت: در ابتدای دوره مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی 2 میلیون و 750 هزار مترمربع فضای عمرانی ناتمام وجود داشت که در حال حاضر یک میلیون و 900هزار مترمربع به بهره برداری رسیده و 850 هزار مترمربع در دست احداث است.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس محسن هاشمی با بیان اینکه در طول سه سال گذشته با توجه به سیاست های دانشگاه پروژه های عمرانی محدودی شروع شده است، گفت: در این دوره تنها 250هزار مترمربع پروژه عمرانی آغاز شده و سیاست ما اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام بوده است.

مهندس هاشمی با بیان اینکه در ابتدای دوره مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی 2 میلیون و 750 هزار مترمربع فضای عمرانی ناتمام وجود داشت، گفت: در حال حاضر یک میلیون و 900هزار مترمربع به بهره برداری رسیده و تنها 850 هزار مترمربع در دست احداث است.

وی با بیان اینکه واحدها باید از امکانات مازاد دانشگاه در بخش مهمانسراها و خوابگاه ها برای ایجاد طرح های گردشگری برای کسب درآمدهای غیر شهریه ای را در دستورکار قرار دهند، گفت: واحدها باید در این زمینه تمام پیگیری های لازم را با ادارات ذیربط انجام دهند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اجرای طرح شفا در واحدهای دانشگاهی اظهار داشت: در حال حاضر 60 واحد و مرکز تقاضای اجرای طرح شفا را داشته اند که حدوداً در 16 واحد کلنگ زنی این طرح صورت گرفته است.

وی افزود: ضرورت دارد تمامی واحدها برای ایجاد، راه اندازی و توسعه شهرک های شفا برنامه ریزی، سیاست گذاری و اقدامات لازم را انجام دهند.

مهندس هاشمی همچنین از روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خواست ساختمان های نیمه تمامی که تأخیر در اتمام ساخت دارند را راه اندازی کنند.

200

کد خبر: 716272

وب گردی

وب گردی