تعامل اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با مجلس شورای اسلامی از طریق فراکسیون دانشگاه

حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین نشست هماهنگی و پایش امور استان ها، به وجود تعاملی اثربخش و سازنده بین دانشگاه آزاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی از طریق فراکسیون اشاره کرد و گفت: با این وجود لازم است روسای واحدها در این زمینه تلاش بیشتری به کار بندند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری گزارشی از کار فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی و وضعیت جذب کمک های مردمی و امکانات برای واحدهای دانشگاهی ارائه داد.

وی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه به خاطر خدمات و موفقیت های ملی و بین المللی، اظهار داشت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید نسبت به برقراری ارتباط و تعامل مثبت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان خود بکوشند و با جمع نمایندگان استان ها جلسات هم اندیشی برگزار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری با بیان اینکه در هشتمین جلسه پایش که در مشهد مقدس برگزار شد، مقرر شد استان ها جلسات هم اندیشی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برقرار کنند، گفت: در بعضی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان این جلسات برگزار شده که بسیار اثربخش بوده است. استان هایی که تاکنون نسبت به برگزاری این جلسات اقدامات لازم را انجام نداده اند، بهتر است در آینده نزدیک این جلسات را برگزار کنند و مطالبات بحق دانشگاه را در استان خود پیگیری کنند.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه رابطه دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک تعامل اثربخش است، از روسای واحدهای استان خواست در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری با تاکید بر اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید توجه ویژه به جذب کمک های مردمی و خیرین دانشگاه داشته باشند، گفت: معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه بسیار فعال بوده و در استان ها پیگیری های لازم را انجام می دهد. حتی تدابیری اندیشیده شده تا در دبیرخانه های استانی یک کارمند فعال برای پیگیری این موضوع انتخاب شود.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین دانشگاهی مصوبه شورای مرکزی و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار داشت: تعامل و همکاری معاونت امور مجلس با استان ها و واحدها بسیار بالاست و چندین واحد و مرکز و خوابگاه خیر ساز در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و این موضوع با جدیت در این معاونت دنبال می شود.

200

کد خبر: 716286

وب گردی

وب گردی