معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد: بهترین مسیر ثروت‌آفرینی، توجه ویژه به پژوهش و کاربردی کردن آن در جامعه است

نوید نصیری‌زاده گفت: با برگزاری جشن باشکوه پژوهش در سیزدهم دی جاری، علاوه بر قدردانی از پژوهشگران برتر دانشگاهی از صنعتگران و مدیران فعال در این عرضه نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نوید نصیری‌زاده از برگزاری جشن باشکوه پژوهش در سیزدهم دی ماه خبر داد و گفت: ارزش پژوهش زمانی در جامعه تحقق پیدا می‌کند که بتواند مشکلی از جامعه حل کند و حل این مشکل بدون حضور صنعتگران و ارتباط با صنعت میسر نخواهد شد.
وی گفت: امسال قصد داریم با تجلیل از صنعتگران و مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی که به گونه‌ای ارزش پژوهش و تحقیق را درک کرده و همکاری خوبی با دانشگاه داشته‌اند این امر را نهادینه کنیم که دانشگاه قدردان زحمات و همکاری این عزیزان خواهد بود.
نصیری‌زاده بهترین مسیر تبدیل شدن علم به ثروت را گذر از جاده پژوهش و تحقیق دانست و گفت: با رویکرد هوشمندانه سازمان مرکزی دانشگاه و حوزه معاونت پژوهشی این حرکت در مسیر ثروت آفرینی نه فقط آغاز شده بلکه شتاب قابل قبولی گرفته است و وظیفه ما در دانشگاه‌ها با امکانات بسیار خوبی که در اختیار داریم این است که در سرعت بخشیدن به این حرکت سهم و نقش خود را ایفا کنیم.
وی نقشه راه حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد را ارتباط خوب و موثر با حوزه صنعت و حل و همفکری برای رفع مشکل این حوزه، رونق بیشتر پژوهش در بین دانشگاهیان اعم از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان و هدایت و راهبری طرح‌های پژوهشی تا رسیدن به ثروت بیان کرد.

200/202

کد خبر: 716404

وب گردی

وب گردی