علیرضا علویان طراحی صدا و صداگذاری انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر را برعهده گرفت. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، انیمیشن «آخرین داستان» که در مرحله تدوین و آهنگسازی قرار دارد را علویان از اسفند ماه امسال طراحی صدا و صداگذاری خواهد کرد.
علویان که در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای دو فیلم؛ «ابد و یک روز» و «بادیگارد» کاندید سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری و میکس شده بود، پیش از این برای صداگذاری و میکس فیلم‌های «چ» و «آناهیتا» سیمرغ بلورین را از آن خود کرده بود. وی تاکنون بیش از 100 فیلم را صداگذاری کرده و با کارگردانان مطرح از سه نسل سینمای ایران همکاری داشته است.
کریستف رضاعی آهنگسازی و ژینوس پدرام تدوین این انیمیشن را انجام می‌دهند. انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه است که داستانی از اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می‌کند.
«آخرین داستان» در مسیر تولید و در سال 2013 موفق شد به عنوان شش پروژه برتر در حال تولید جهان در جشنواره «انسی» فرانسه (که مهمترین رویداد انیمیشنی سالانه جهان است) معرفی و پرده‌برداری شود. همینطور این اثر در سال 2016 به دعوت از جشنواره انسی در بازار فیلم جشنواره بین المللی کن در کنار سه اثر دیگر، به عنوان چهار انیمیشن سینمایی برتر و در حال تولید جهان معرفی شد.
رمان‌های مصوری در رابطه با انیمیشن«آخرین داستان» در حال تولید و انتشار هستند که علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانند به وبسایت «آخرین داستان» به نشانی www.thelastfiction.com مراجعه کنند.

500500

کد خبر: 716468

وب گردی

وب گردی