تجلیل از دانشجویان برتر واحد نور

مراسم تجلیل از 100 نفر از دانشجویان برتر در بخش های فرهنگی، دانشجویی، آموزشی و پژوهشی با حضور دکتر صدرالدین متولی، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر واحد نور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر صدرالدین متولی در جمع دانشجویان برتر این دانشگاه با اشاره به اینکه دانشجویان در تحولات مهم فرهنگی، آموزشی و پژوهشی نقش بسیار مهمی دارند گفت: قدم گذاشتن در دنیای علم و دانش برای دانشجویان یک فرصت ارزشمند فراهم می کند تا در این بستر علاوه بر رشد استعدادها و توانایی های افراد، زمینه ای را برای رشد و توسعه همه جانبه کشور مهیا کند.

وی گفت: دانشگاه نهادی است که قوام اصلی آن به دانشجویان است حقیقتا پایه ای برای آینده کشور محسوب می شوند، دانشجویان باید نقشی پر رنگ تر از سایر قشرهای جامعه داشته و باید بعنوان یک طبقه پیشرو و الگو ساز در جامعه ایفای نقش کنند، در این راستا هیچ عاملی نباید باعث تزلزل در حرکت علمی و نقش مثبت آنان شود.

متولی در بخش دیگری از سخنان خود علم و دانش دانشجویان را در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی بسیار راه‌گشا دانست و گفت: دانشجویان باید محکم و استوار در مقابل استکبار قرار گیرند و اجازه ندهند که استکبارگران از دانشجو برای رسیدن به مقاصد شوم خود سو استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه آینده کشور در همه امور و زمینه ها باید با حضور و اتکای دانشجویان و جوانان باشد خاطر نشان کرد: نقش دانشجویان و جوانان در دستاوردهای علمی کشور بالاست و نمی توان هیچ پدیده و دستاورد علمی را طی سال های گذشته در کشور مطرح کنیم که دانشجویان و جوانان نقش اصلی را در پدید آمدن آن نداشته باشند.

رئیس واحد نور پرتلاش بودن را از ویژگی های مهم دانشجو بیان کرد و گفت: دانشجویان افزون بر اینکه برای اعتلا، سربلندی کشور و جامعه فداکارانه تلاش می کنند، برای کسب دانایی به مفهوم درک و دانستن گام برمی دارند.

این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه هدف اصلی این واحد دانشگاهی ترویج تحصیلات تکمیلی، تاسیس مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاری و نیز ارتقاء فرهنگی و رفاهی دانشجویان، اساتید و کارکنان است، تصریح کرد: با تربیت و پرورش دانشجویان متعهد و متخصص، شاهد تقویت در حوزه‌های مختلف علمی و افزایش بیش از پیش روند تولید علمی و پیشرفت ایران اسلامی در جهان خواهیم بود.

متولی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش تقدیر و حمایت از دانشجویان ممتاز و فعالان فرهنگی، دانشجویی و ورزشی است، گفت: این همایش به منظور ارج نهادن به دانشجویانی است که برای علم و دانش ارزش و جایگاه قائل اند.

این پنجمین سالی است که دانشگاه آزاد اسلامی نور از دانشجویان برتر خود در زمینه های آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و پژوهشی با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل به عمل می آورد.

200/202

کد خبر: 716499

وب گردی

وب گردی