برگزاری بزرگترین همایش بین الملی کارآفرینی و فروش با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی/دانشگاه آزاد اسلامی اصلی ترین شریک ما در ایران است

گریگوری آفتوف، مدیر دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه سینرژی روسیه در بازدید از خبرگزاری ایسکانیوز از نزدیک با روند فعالیت این خبرگزاری به عنوان یک رسانه جامع دانشگاهی آشنا شد.

به گزارش ایسکانیوز، بنا به این گزارش درنشست صمیمانه که در حاشیه بازدید مدیر دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه سینرژی روسیه از خبرگزاری ایسکانیوز داشت وی به فعالیت های دانشگاه سینرژی روسیه اشاره کرد و افزود: دانشگاه سینرژی روسیه صاحب بزرگترین دانشکده کسب و کار در این کشور است و هر ماه حدود 3 هزار نفر در زمینه کسب و کار آموزش می بینند.

وی در ادامه تشریح فعالیت های این دانشگاه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت آنلاین را در همایش های کسب و کار برگزار می کنیم دو سال است که به طور متوالی بزرگترین همایش در این حوزه را در کشور روسیه برگزار کردیم ضمن آنکه همایش قبلی با حضور 6 هزار و 200 هزار نفر برگزار شد که در این راستا رکورد تعداد شرکت کننده را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کردیم.

آفتوف با بیان اینکه در سال جاری همایش را در 5 کشور تایلند، انگلستان، امریکا، مالزی و ایران مختلف برگزار خواهیم کرد افزود: این همایش به شکل نوینی برگزار می شود که تا قبل از این در ایران اجرا نشده بود،البته اجرای این همایش ،نمایشی است برای ایجاد انگیزه و انرژی مضاعف کارآفرینی در ایران.

کارآفرینان خاورمیانه در همایش بین الملی کارآفرینی و فروش

وی هدف اصلی برگزاری این همایش را تجمیع کارآفرینان خاورمیانه عنوان کرد و تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری این همایش که هر ساله برگزار می شود این است که کارآفرینان خاورمیانه رادر این همایش کنار هم جمع کنیم و تا پتانسیل های هر کشور در راستای ارتقای سطح کسب و کار منطقه تقویت شود ضمن آنکه ایران از جمله کشورهای اصلی خاورمیانه است که بسترهای مناسبی در این موضوع دارد بر همین اساس مقرر شد تا برگزاری این دوره در ایران صورت گیرد.

وی عنوان کرد: کارآفرینانی از قطر، عربستان و کشورهای دیگر در این همایش حضور خواهند داشت و سخرانانی از تمام کشورهای دنیا از جمله ایرلند، آمریکا، استرالیا و... در این همایش دعوت شده اند.

مدیر کسب و کار دانشگاه سینرژی روسیه با اشاره به اینکه با توجه به اینکه امسال حدود 200 شرکت بزرگ روسی در ایران دعوت شده اند گفت: قصد داریم بسترهای آشنایی و همکاری کارآفرینان ایرانی و روسی را ایجاد کنیم.

مدیر دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه سینرژی هدف از برگزاری همایش "بین المللی کارآفرینی کشب و کار حرفه ای و فروش" در ایران را تحقق دو امر مهم برشمرد و اظهار داشت: کارآفرینان ایران و روسیه با یکدیگر آشنا شده و مهمترین هدف برپایی این همایش گسترش فرهنگ کارآفرینی است با توجه به اینکه کسب و کار ایران و روسیه به نوعی به هم شبیه هستند و در هر دو کشور کسب و کار هزینه بر بوده و نیازمند بسترسازی فرهنگ کسب و کار مدرن هستند.

آفتوف در مورد فعالیت شرکت های دانش بنیان اشاره کرد: امروزه شرکت های دانش بنیان در تمام کشورهای بزرگ دنیا انجام می شود و کار بسیار خوبی است. در موسسه آموزش عالی ، مرکزی بزرگ به نام آموزش علم و فن در روسیه وجود دارد اما سوال مهم فرهنگ استفاده از پیشرفت و اکتشافات و تبدیل به آن مسائل علمی است که آیا این فرهنگ در کشور وجود دارد یا نه و هدفمان این است که دانشجویان بتوانند علم و دانش را وارد کسب و کار کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی اصلی ترین شریک ما در ایران است

مدیر دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه سینرژی در خصوص تفاهم نامه شرکت سینرژی با دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اصلی ترین شریک ما در ایران است و با دانشگاه ازاد اسلامی در رشته های مختلف همکاری می کنیم و در تبادل دانشجو و تدریس ، و پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد بخصوص رشته MBA با دانشگاه ازاد اسلامی تبادلاتی داریم.

وی افزود: هدف روسیه از همکاری با دانشگاه ازاد اسلامی این است که برنامه تکمیلی برای بازار ایران در زمینه مدیریت کسب و کار داشته باشیم و به نظر می رسد دانشگاه ها و بازار ایران در این زمینه ضعف دارد.

گریگوری آوتوف با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در روسیه بزرگترین پارک علم و فناوری را ایجاد کرده است بیان داشت: با انتخاب دکتر میرزاده به عنوان رئیس انجمن آسایهل زمینه گسترش همکاری دانشگاه آزاد با دانشگاه های روسیه بیشتر شده است.

گریگوری آوتوف درحاشیه این نشست صمیمانه در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: خیلی خوشحال هستم که با دانشگاه آزاد اسلامی که وظیفه مدیریت کسب و کار را دارد، ارتباط داریم و بعد از برداشته شدن تحریم ها همکاری ایران و روسیه در بسیاری از زمینه های دیگر گسترش پیدا می کند.

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی با بزرگترین پارک علم و فناوری روسیه

وی در خصوص قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی و پارک و علم و فناوری با دانشگاه روسیه که چندی پیش منعقد شد گفت: در این راستا رئیس و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با بزرگترین پارک علم و فناوری روسیه ارتباطات خیلی خوبی برقرار کرده است و با توجه به اینکه هنوز مدت زیادی از شروع این همکاری نگذشته امیدوارم که پیشرفت های بزرگی دراین زمینه حاصل شود.

مدیر دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه سینرژی با توجه به اینکه دکتر میرزاده رئیس انجمن آسایهل انجمن دانشگاه های جنوب شرق آسیا است انتخاب شده اند با توجه به اینکه دانشگاه آزاد به گسترش همکاری خود با دانشگاه های روسیه پرداخته است بعد از برجام دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی و...در کشور ما ایجاد شده است کمبود دیپلماسی علمی احساس می شود گفت: در حال حاضر گسترش روابط علمی با ایران را آغاز کرده ایم. در این راستا با فعالیت زیاد مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده با برخی از بزرگترین دانشگاه های بزرگ روسیه ارتباطاتی برقرار شده است.

گفتنی است در پایان این بازدید تندیس دانشگاه آزاد به همراه لوح یادبود از سوی مجموعه خبرگزاری ایسکانیوز به بازدید گیریگوری آفتف مدیر کسب و کار دانشگاه سینرژی روسیه اهدا شد.

204/200

کد خبر: 716533

وب گردی

وب گردی