یزدانی : احداث شهرک های فناوری در دانشگاه ها/امضا تفاهم نامه ای  با دانشگاه صنعتی شریف

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت :برای آنکه  آن ایده های خلاق را بتوان به تولیدات صنعتی تبدیل کرد، تفاهم نامه ای را با دانشگاه صنعتی شریف امضا کردیم .

علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با هدف از احداث شهرک های فناوری در دانشگاه ها گفت : این شهرک ها همانگونه که از نامشان پیداست ،در راستای حمایت بیشتر از نخبگان، کارآفرینهای جوان و شرکت های دانش بنیان احداث شده اند .

او در رابطه با انعقاد قرارداد با دانشگاه صنعتی شریف افزود : برای آنکه آن ایده های خلاق را بتوان به تولیدات صنعتی تبدیل کرد، تفاهم نامه ای را با دانشگاه صنعتی شریف امضا کردیم .

یزدانی با اشاره به تمایز این شهرک در میان سایر شهرک ها افزود : برای طراحی این شهرک مشاورینی را نیز دعوت کردهایم ،چرا که این شهرک با شهرک های دیگر تفاوت های خاصی دارد.

او افزود : به دلیل حائز اهمیت بودن این شهرک برای قسمت های مختلف آن مسوولینی را در نظرگرفتیم و در طراحی آزمایشگاه ها و در بحث تبادل نزدیک بین دانشگاه و صنعت ، شرکت شهرک های صنعتی استان تهران را مسوول اجرای آن قرار دادیم که فکر می کنم در آینده بسیار نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز شود.

402/101

کد خبر: 716540

وب گردی

وب گردی