توانمندسازی دانشجویان از وظایف اصلی اداره کل تشکل های دانشجویی است/استفاده از ظرفیت تشکل های دانشجویی برای حمایت از فرآیندها مثبت دانشگاه

حجت الاسلام والمسلمین حسن نمازی مشاور رییس دانشگاه و مدیرکل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در نهمین نشست هماهنگی و پایش امور استان ها به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه متبوع خود پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین نمازی با بیان اینکه باید روسای واحدها نگاه یکسان و حمایتی به تشکل های دانشجویی داشته باشند، گفت: اگر این نگاه به تشکل ها وجود داشته باشد، می توانیم از ظرفیت تشکل های دانشجویی برای حمایت از فرآیندهای مثبت دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

مشاور رییس دانشگاه با بیان اینکه با حضور دکتر میرزاده جهش بزرگی در زمینه توسعه کیفی در دانشگاه به وجود آمده است، تصریح کرد: تشکل های دانشجویی اگر احساس کنند که از آنها حمایت می شود، تمام تلاش خود را برای کمک به دانشگاه انجام می دهند.

وی افزود: اداره کل تشکل های دانشجویی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در 6 محور تشکل های دانشجویی، اساتید، هیئت های مذهبی، نشریات و فضای مجازی، نمایندگان و اتحادیه های رسمی فعالیت می کند.

نمازی ضمن تشکر از معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مقرر شده در آینده ای نزدیک تفاهم نامه ای با این معاونت امضا شود تا به موجب آن بخشی از بودجه فرهنگی به یارانه کار فرهنگی تشکل ها تخصیص داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین نمازی با بیان اینکه توانمندسازی دانشجویان یکی از وظایف اصلی ماست، گفت: گسترش دوستی ها برای سلامتی روانی و روحی دانشجویان از اولویت های اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیرکل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 تاکید کرد: باید در این زمینه برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا در دانشگاه نشاط سیاسی برقرار شود.

وی با بیان اینکه یک حس صمیمیت بین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و تشکل های دانشجویی ایجاد شده، اظهار داشت: این موضوع باعث می شود بتوانیم از ظرفیت دانشجویان به نحو احسن استفاده کنیم.

200/202

کد خبر: 716547

وب گردی

وب گردی