تجلیل از 6پژوهشگر برتر شهرستان تویسرکان

مراسمی به مناسبت هفته پژوهش 6 پژوهشگر و محقق شهرستان تویسرکان با حضور مسئولان تقدیر و تجلیل شدند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی واحد تویسرکان در این مراسم با اشاره به توصیه اسلام به اهمیت دادن به علم و دانش، اظهار کرد: علمی که منجر به تعالی بشر شده و جامعه را به سمت ارزش‌ها سوق دهد، سودمند است.

مجتبی بابایی خاطر نشان کرد: علمی سودمند است که به نیازهای جامعه انسانی پاسخ دهد و این امکان‌پذیر نیست مگر در سایه تحقیق و پژوهش هدفمند و جهت‌یافته.

وی ادامه داد: علم همراه با پژوهش نیازهای جامعه را ارزیابی و مشکلات را به صورت مسئله، طرح کرده و برای رفع آن برنامه ارائه می‌دهد.

در ادامه دکتر عباس صمدی مدیر بورس همدان در سخنانی در رابطه با بحث کارآفرینی و هدایت دانشجویان و فارغ التحصلان به سمت و سوی بازار و توجیه این مطلب که شغل، تنها کار دولتی و اداری نیست گفت: ما باید بتوانیم این ایده و فکر را برای دانش آموختگان دانشگاهی جا بیندازیم که شغل و کسب درآمد تنها کار اداری و پشت میز نشینی نیست و مثلاً با یک نگاهی به آمار و لیست کالاها وارداتی می توانیم متوجه نیازهای اساسی در جامعه خودمان بشویم و بدانیم که جامعه امروز ما به چه اقلام و کالاهایی که خیلی از آنها نیز چیزهایی معمولی هستند و با سرمایه متوسطی می توان در داخل کشور تولیدشان کرد به سمت کارآفرینی و ایجاد مشاغل کارگاهی و کوچک با سرمایه متوسط برویم وگاهی موثر در کاهش آمار بیکاری و استقلال اقتصادی جامعه برداریم.

در پایان مراسم نیز از نفرات برتر پژوهشی شهرستان با اهدائ هدایایی تقدیر شد.

200/202

کد خبر: 716615

وب گردی

وب گردی