هجدهمین جشنواره مسابقات درون دانشگاهی دانشجویان پسر دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

هجدهمین جشنواره مسابقات درون دانشگاهی دانشجویان پسر دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و نفرات و تیم های برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر غلامرضا احمدزاده مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر، گفت: این دوره از مسابقات در رشته های فوتسال و والیبال در مجموعه ورزشی دانشگاه با حضور بیش از 500 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه برگزار شد و نفرات و تیم های برتر در هر رشته ورزشی انتخاب شدند.

وی با اشاره به نتایج مسابقات فوتسال، افزود: این دوره از مسابقات با حضور 37 تیم از دانشکده های ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روانشناسی، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم پایه، فناوری های نوین نمین و کشاورزی و منابع طبیعی مشگین شهر در هشت گروه قرعه کشی و با برگزاری 86 بازی تیم های برتر مشخص شدند.

احمدزاده اضافه کرد: در پایان مسابقات سعید نوری نسب با 17 گل زده از تیم دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی(ب) به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: محسن نوریان، سعید نوری نسب، شهریار مولودی، حسین پناهی، علی امامی، افشین فتحی، علی عادلی، جلال وطن دوست، محمد اقبالی، مجید گیاهکار اعضای تیم دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی(ب) به سرپرستی امید یوسفی مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: پرهام جهانگیری، بهزاد ستوده، میلاد اعظمی، بهزاد سیدکران، فرزین علیزاده، علی رشید، ساسان قربانپور، علی ابراهیم زاده و نعیم غریب اعضای تیم پرسپولیس از دانشکده علوم پایه به سرپرستی سالار عباسوند مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

احمدزاده ادامه داد: یعقوب حسن زاده، علی ممی پور، عبداله رخیده، عبداله فاضلی، سیاوش آبرون، رضا یاغموری، پیام کوچری، مجید حسین زاده، پیمان گنجی، مسلم ملک لی اعضای تیم شهید عیدی از دانشکده ادبیات و علوم انسانی به سرپرستی ابراهیم صادقی نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات کاپ ورزشی و حکم قهرمانی به منتخبان اهدا شد.

کد خبر: 716623

وب گردی

وب گردی