گسترش کشت گلخانه ای در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر رهنمای رودپشتی از برگزاری چهل و سومین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده خبر داد و گفت: در این جلسه موضوعاتی مانند پیگیری تبدیل به احسن املاک مازاد واحدهای تهران شمال، جنوب و مرکزی و تمرکز بر اجرای طرح های دارای صرفه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، چهل و سومین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده برگزار شد.

دکتر فریدون رهنمای رودپشتی دبیر شورای اقتصاد دانش بینان و برنامه ریزی درباره موضوعات مورد بررسی در این جلسه گفت: گزارشی از نتیجه اقدامات انجام شده و پیشنهادهای اجرایی درباره موضوع واگذاری املاک مازاد تهران به شرکت توسعه آزاد پاسارگاد(شتاپ) از مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد طرح های سرمایه گذاری که به صرفه و صلاح دانشگاه باشد مدنظر قرار گیرد، همچنین طرح ها باید دارای ویژگی هایی مانند سازگاری با استان و دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از میزان اطمینان بخشی و درآمدزایی مطمئنی برخوردار باشند.

دکتر رهنمای رودپشتی درباره دیگر مصوبات این جلسه یادآور شد: موضوع تبدیل به احسن املاک مازاد واحدهای تهران جنوب، مرکزی و شمال در این جلسه مطرح و مقرر شد این موضوع توسط شرکت توسعه آزاد پاسارگاد(شتاپ) به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین دکتر میرزاده به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد تا با توجه به شرایط اقلیمی و ظرفیت های خود مانند اعضای هیات علمی و رشته های مرتبط نسبت به گسترش و توسعه طرح های دانش بنیان در حوزه کشاورزی و توسعه کشت گلخانه ای اقدام کنند.

204/200

کد خبر: 716663

وب گردی

وب گردی