کانون های دانشجویی بخشی از مدیریت دانشگاه هستند

دکتر دانشفرد در اختتامیه هم اندیشی دبیران کانون های دانشجویی عرصه هنری و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کانون های دانشجویی بخشی از مدیریت دانشگاه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، دکتر کرم اله دانشفرد معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد در اختتامیه هم اندیشی دبیران کانون های دانشجویی عرصه هنری و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد ،گفت: بالغ بر 140 نفر به همایش هم اندیشی دبیران کانون های دانشجویی عرصه هنری و اجتماعی دعوت شدند که از این میان 110 نفر از شهرستان و 35 نفر از استان تهران هستند.

وی با بیان اینکه کانون های دانشجویی با احزاب و تشکل های سیاسی متفاوت بوده و ویژگی های خاص خود را دارند، افزود: یکی از ویژگی های کانون های دانشجویی، نیاز محور بودن آنهاست چون براساس نیاز واحدها تشکیل می شوند، فرهنگ سازی، اجتماعی بودن، مردم دار بودن، تغذیه فکری درون ساز و مسئولیت پذیری از دیگر ویژگی کانون ها است.

دکتر دانشفرد ادامه داد: معتقدم کانون های دانشجویی بخشی از مدیریت دانشگاه هستند، زیراکه معضلات و ایرادات را دیده، بررسی کرده و در صدد برطرف کردن آن بر می آیند.

204/200

کد خبر: 716702

وب گردی

وب گردی