مدیران و کارکنان سازمان نهضت سواد آموزی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی،معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیران سازمان نهضت سواد آموزی کشور،سه شنبه 7 دی ماه سالجاری با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام به مقام والای امام راحل با آرمان های بلند امام شهدا تجید بیعت کردند.

به گزارش ایسکانیوز،در این مراسم آیینی علاوه بر معاون وزیر ومدیران این سازمان،صدها نفر از کارکنان سازمان نهضت سواد آموزی با حضور در بارگاه ملکوتی امام راحل با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام امام خمینی(س) ادای احترام کردند.

به مناسبت فرا رسیدن هفتم دی ماه، سی و هفتمین سالروز صدور فرمان امام خمینی(س) مبنی بر تاسیس نهضت سوادآموزی در کشور و با توجه به اینکه هفتم دی ماه روز سواد آموزی و پیوند با ولایت نیز نامگذاری شده است ، رئیس و جمعی از کارکنان این سازمان با همراهی مسئولان اجرایی فرمان امام خمینی (س) با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران عهد و پیمان بستند تا راه امام و شهدا را ادامه دهند.

حاضران در این مراسم آیینی با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (س) با قرائت فاتحه و اهدای گل از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

لازم به ذکر است،هفته سوادآموزی از ۵ لغایت ۱۱ دی برگزار می‌شود و براین اساس روزشمار هفته سوادآموزی با برنامه‌های مختلف اجرا می شود.

302/300

کد خبر: 716721

وب گردی

وب گردی