پنل‌های ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی در دومین هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان

پرویز کرمی گفت: در دومین نشست هم‌اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار خواهد شد، درباره مسائل و موضوعات شرکتهای دانش بنیان ونیز صندوق نوآوری و شکوفایی بحث و تبادل نظر صورت می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه «دومین نشست هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری» با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان ، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ،رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونین و فعالان، مدیران و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان، اواسط دی ماه سال جاری برگزار می شود، ادامه داد: این مراسم، در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج موضوع اقتصاد دانش بنیان و معرفی کسب و کارهای نوین و شرکت‌های نوآور مانند سال گذشته و با هدف هم اندیشی در خصوص مسائل و موضوعات شرکت های دانش بنیان به صورت یک روزه در محل اجلاس سران برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش های مختلف این رویداد، ابراز کرد: این نشست یک روزه بوده وعلاوه بر سخنرانی مسوولان ارشد نظام، در سه بخش نمایشگاهی، جلسه پرسش و پاسخ ویژه شرکت های دانش بنیان و پنل صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوآور همراه خواهد بود.


دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در ادامه گفت: در بخش نخست، بازدید رئیس جمهوری محترم جناب آقای دکتر روحانی از نمایشگاه دستاوردهای این شرکت ها و سخنرانی ایشان در جمع روسا و مدیران شرکت های دانش بنیان صورت می گیرد.

پرویز کرمی درباره بخش دوم این هم اندیشی ابراز کرد: نشست پرسش و پاسخ در خصوص چالش‌ها و مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور بهزاد سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی، سیدمحمد صاحبکار خراسانی رئیس امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، در نوبت صبح برگزار خواهد شد . باید توجه داشت که هم اکنون بیش از هشتاد خدمت مختلف برای حمایت از شرکت های دانش بنیان به این شرکت ها داده می شود و برای ایجاد هماهنگی و سهولت در کارها این نشست ها ضروری است و آسیب شناسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف این اقدامات در این جلسات هم اندیشی عیان و برطرف می شود .

دبیر دومین نشست هم اندیشی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه داد: در بخش سوم و نوبت بعداز ظهر این مراسم نیز، پنل و نشست های ویژه با محوریت فعالیت ها و خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور رییس هیئت عامل و معاونین و مدیران این صندوق برپا می شود ، روسا و اعضاء شرکت های دانش بنیان،به صورت چهره به چهره به تبادل نظر و تعامل و پیگیری مسائل شرکت های خود با صندوق در این عرصه خواهند پرداخت.


مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در پایان، اظهار کرد: صاحبان و اعضای شرکت های دانش بنیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد به وبسایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (www.isti.ir) ، وبسایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان (farhang.isti.ir) یا وبسایت امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان (www.daneshbonyan.ir) مراجعه یا از طریق لینک (این‌جا) ثبت نام کنند.

204/200

کد خبر: 716752

وب گردی

وب گردی