فرزندان کارکنان و استادان واحد کرمانشاه ردای تکلیف بر تن کردند

مراسم جشن تکلیف فرزندان اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و مسابقه نقاشی با موضوع "نماز" باحضور بیش از هشتاد نفر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم جشن تکلیف و مسابقه نقاشی با موضوع نماز با حضور بیش از هشتاد نفر از فرزندان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در محل تالار دانشکده علوم پایه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، نشست تخصصی با موضوع "شیوه های دعوت فرزندان به نماز" ویژه استادان، کارکنان و خانواده های آنان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین نعمت شکری از کارشناسان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دراین نشست تخصصی در باب اهمیت دعوت به نماز، ویژگی های دعوت کنندگان به نماز، اهمیت و جایگاه خاص والدین در این راستا، مطالبی را بیان داشت.

در حاشیه مراسم جشن تکلیف؛ مسابقه نقاشی با موضوع نماز ویژه ی فرزندان استادان و کارکنان همراه با اجرای تئاتر و سرود همراه بود. بعلاوه یک دوره مسابقه اذان ویژه ی دانشجویان، استادان، کارکنان و فرزندان آنان در محل مسجد الغدیر دانشگاه برگزار شد.

در این مسابقه در بخش دانشجویان سید محسن موسوی یکتا نفر اول، محمد رسول جلیل زاده نفر دوم، سید امین جوادی و میثم جمهوری بصورت مشترک سوم شدند. همچنین در بخش کارکنان به ترتیب جلال سرور، آرش ذیال کرمانشاهی و علی اصغر جعفری اول تا سوم شدند.

محسن کرمی تنها کسب کننده امتیاز بخش استادان بود و در بخش فرزندان کارکنان امیر حسین و امیر علی خسروآبادی برگزیده این دوره از مسابقات اذان معرفی شدند.

200/202

کد خبر: 716762

وب گردی

وب گردی