برگزاری مسابقات استانی تنیس روی میز در واحد کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات استانی تنیس روی میز کارکنان و استادان و مسابقه فوتسال کارکنان، استادان و دانشجویان با حضور 25 تیم به میزبانی واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات استانی تنیس روی میز کارکنان و استادان در دو بخش خواهران و برادران و مسابقه فوتسال کارکنان، استادان و دانشجویان با حضور 25 تیم به میزبانی واحد کرمانشاه برگزار شد.

در مسابقات تنیس روی میز کارکنان و استادان دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه و در بخش خواهران که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و با شرکت تیم های کرمانشاه ، کنگاور ، قصرشیرین و اسلام آباد غرب برگزار شد به ترتیب تیم های کرمانشاه ، کنگاور و قصرشیرین حایز رتبه های اول تا سوم تیمی شدند و در بخش برادران که با شرکت تیم های کرمانشاه ، کنگاور ، روانسر ، قصرشیرین ، گیلانغرب ، صحنه و اسلام آباد غرب برگزار شد تیم های کرمانشاه ، کنگاور و اسلام آباد غرب حایز رتبه های اول تا سوم تیمی شدند.

در بخش انفرادی این دوره از مسابقات صابر شریفی از واحد صحنه مقام اول، مهرداد موحدنیا از واحد اسلام آباد غرب مقام دوم و مسعود اسماعیل زاده از واحد کرمانشاه و زین العابدین شهبازیان از واحد اسلام آباد غرب بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

200/202

کد خبر: 716769

وب گردی

وب گردی