دستگیری سارق حرفه ای با 35 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران پلیس آگاهی "فردیس" سارق حرفه ای که اقدام به سرقت از منازل مردم می کرد را دستگیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ"ایوب احمدی"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری، مغازه و منزل که به شیوه های مشابه انجام می گرفت و مراجعه حضوری مالباختگان به پلیس آگاهی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارق یا سارقان احتمالی، تمامی سرقت ها را در ساعات اولیه بامداد انجام داده اند، افزود: اکیپ های عملیاتی در ساعات مورد نظر به صورت نامحسوس محل هایی که احتمال سرقت در آنجا متصور بود را تحت مراقبت ویژه قرار دادند و حین گشت زنی، ماموران به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مظنون و دستور توقف صادر کردند.

وی بیان داشت: پس از توقف و بازرسی از این خودرو، مقداری اموال مسروقه در صندوق آن مشاهده و متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: سارق در ابتدا منکر سرقت های صورت گرفته شد ولی طی استعلام سوابق کیفری نامبرده، مشخص شد وی دارای چندین فقره سرقت منزل، مغازه و ... بوده و طی بازجویی های صورت گرفته ، به 35 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه با راهنمایی متهم، مالخر و همدست وی نیز دستگیر و اموال سرقتی از مخفیگاهش کشف شد، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خاتمه خاطر نشان کرد: کلیه مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه و اموال آن ها مورد شناسایی قرار گرفت.

701/700

کد خبر: 716793

وب گردی

وب گردی