چهار مدال طلا و سه مدال برنز مسابقات دانشجویی استان به دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر رسید

کارشناس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از درخشش دانشجویان این دانشگاه در مسابقات ورزشی خبرداد و گفت: مسابقات ورزشی دانشجویان استان کرمان به میزبانی سیرجان و کرمان برگزار و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در رشته‌های کشتی آزاد، کاراته  و تکواندو موفق به کسب چهار مدال طلا و سه مدال برنز این دوره از مسابقات شدند.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا خراسانی افزود: در رشته کشتی آزاد، علی اشرف اصلی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در وزن 61کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

سرپرست تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: در رشته کاراته و در بخش کاتا، علیرضا ابوالحسنی، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

کارشناس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تصریح کرد: در رشته کاراته و در بخش کمیته، منصور محمدی موفق به دریافت مدال طلای وزن 67 کیلوگرم شد.

وی گفت: در رشته تکواندو، پوریا عبدالرشیدی بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.

سرپرست تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افزود: محمد نقوی در رشته کاراته و در وزن 75 کیلوگرم، در رشته تکواندو کمیل موحدی و در رشته کشتی سعید میرمحمدی، مدال برنز این دوره از مسابقات را به دست آورند.

وی از درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در مجامع ملی و بین المللی خبرداد و گفت: پیش از این، محمد عبدالله زاده در رشته تراپ و علیرضا ابوالحسنی در رشته کاراته، عنوان قهرمانی کشوری را به دست آورده بودند.

200

کد خبر: 716875

وب گردی

وب گردی