مجلسی: دانشگاه آزاد اسلامی در راس  تولید علم کشور قرار دارد/دانشگاه آزاد اسلامی جزو 200 دانشگاه برتر دنیا شناخته شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در راس  تولید علم کشور قرار دارد، گفت: دکتر میرزاده به عنوان ریاست دانشگاه  آزاد اسلامی اقدامات خوبی را از جمله توسعه تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی و مقاطع ارشد و دکتری  انجام داده است.

مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: دهه چهارم دانشگاه دهه کیفیت است با توجه به انتخاب دکتر میرزاده از سال 92 به عنوان ریاست دانشگاه در خصوص مسئله کیفیت علمی دانشگاه تلاش شده و اقدامات خوبی را از جمله توسعه تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی و مقاطع ارشد و دکتری انجام داده و دانشگاه آزاد اسلامی رشد بی سابقه ای را در عرض سه سال مدیریت وی داشته که با گذشته اصلا قابل قیاس نیست.

وی افزود: شاخص هایی که براساس آی اس آی در پایگاههای مختلفی دیده می شود نشاندهنده ارتقای رتبه دانشگاه آزاد بوده و این امر به دلیل توجه مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص دکتر میرزاده درتوجه به مسائل کیفی و علمی بوده است.

مجلسی افزود: بعد از انتخاب دکتر میرزاده به عنوان مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مسئله توسعه دانشگاه از نظر کمی متوقف شد و بیشتر به مسائل کیفی و توسعه علمی پرداخته شد در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی جزو 200 دانشگاه برتر دنیا شناخته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد افزود: تولید علم در دانشگاه آزاد اسلامی رشد داشته و با توجه به سخنان دکتر میرزاده کشور ایران در جایگاه 16 رتبه تولید علم در کشور بوده و براساس گزارش پایگاه اسکاپوس، در دانشگاه آزاد اسلامی حدود 4 هزار و 900 مدرک علمی تاکنون تولید شده و دانشگاه آزاد اسلامی در راس مراکز تولید کننده علم کشور قرار دارد.

مجلسی افزود: واحد نجف آباد اصفهان دارای حدود بیش از 250 رشته تحصیلی است و امسال بیش از 40 نفر از فارغ التحصیلان دکتری حرفه ایی پزشکی در مقاطع دکتری تخصصی دانشگاه های دولتی به عنوان دستیاری و رزیدنتی پذیرفته شده اند واین مسئله نشان دهنده بالا بودن کیفیت ارزش گذاری دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی است.

وی در پایان انتخاب دکتر میرزاده به عنوان رئیس آسایهل نشان دهنده جایگاه رفیع دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاه های کشور دانست.

205/200

کد خبر: 717153

وب گردی

وب گردی