برترین دانشگاه آسیا را بشناسید

دانشگاه یو-توکیو دارای 6 آکادمی اصلی است. دانشکده‌ها، تحصیلات تکمیلی، مرکزی دانشگاه، آموزش‌های ویژه، تحقیقات و فعالیت‌های مربوط به بخش جهانی‌سازی این دانشگاه.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه یو -توکیو در سال 1877 به عنوان اولین دانشگاه ژاپن تاسیس شد و هیرویوکی کاتو اولین رئیس این دانشگاه بود.

این دانشگاه از ادغام چندین مدرسه و موسسه دیگر که در زمینه‌های علوم غربی و پزشکی فعالیت داشتند تشکیل شد.

در سال 1923 و طی یک زمین لرزه مجموعه ای از کتب موجود در کتابخانه هوشینو بونکو که درباره فلسفه و جهانبینی عصر باستان مشرق زمین بود و سایت رسمی دانشگاه از این حادثه به عنوان ژرف‌ترین اتفاق ناگوار تاریخ خود یاد می‌کند.

دانشگاه یو-توکیو دارای 6 آکادمی اصلی است. دانشکده‌ها، مراکز تحصیلات تکمیلی، هیات مرکزی دانشگاه، آموزش‌های ویژه، تحقیقات و فعالیت‌های مربوط به بخش جهانی‌سازی این دانشگاه فعالیت‌هایی هستند که در هر آکادمی مسئولیت یکی از آن‌ها را بعهده دارد.

این دانشگاه دارای 10 دانشکده و سی هزار دانشجو است که از این تعداد، بیست و دو هزار و صد نفر از آن‌ها دانشجویان خارجی هستند که برای تحصیل در این دانشگاه به ژاپن آمده‌اند.

این دانشگاه برترین دانشگاه آسیا از نظر سطح علمی محسوب می‌شود.

دانشگاه یو-توکیو یکی از وظایف خود را انجام برنامه‌ها و تحقیقات مشترک با دیگر دانشگاه‌های جهان می‌داند. سرمایه‌گذاری اصلی این دانشگاه بر انجام تحقیقات است.

کتابخانه این دانشگاه دارای بیش از نه میلیون کتاب است که بیشتر آنها در زمینه حقوق نوشته و تالیف شده‌اند .

این دانشگاه دارای 7 موزه برای رشته‌های مختلف تحصیلی خود است.

بخش اصلی هزینه‌های خود را از بنیاد یو-توکیو تامین می‌کند و موفق شده پروژه جذب نخبگان با استفاده از بورسیه تحصیلی را به صورت موفقت آمیز اجرایی نماید.

یکی از تبلیغات مهم این دانشگاه هزینه پایین زندگی در شهر توکیو است.

دانشگاه یو-توکیو در سایت اصلی خود با ذکر نام بعضی از کالاهای اساسی و قیمت آن‌ها در شهر توکیو، دانشجویان را نسبت به هزینه زندگی در شهر توکیو آگاه کرده و از این موضوع جهت تبلیغات برون مرزی خود استفاده می‌کند.

303/300

کد خبر: 717159

وب گردی

وب گردی