دعوت اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در مراسم  روز 9 دی

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی از تمامی دانشگاهیان خواستند با حضور پر صلابت در این مراسم حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) اعلام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت یزرگداشت حماسه ماندگار 9 دی اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در بیانیه ای ضمن گرامیداشت این حماسه عظیم که به تعبیر مقام معظم رهبری« نهم دی ماه روز تجلی بصیرت دینی مردم است»» از تمامی دانشگاهیان خواست با حضور پر صلابت در این مراسم حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) اعلام و بر استمرار این طریق جاوید تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای تاکید نمایند.
تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرورآفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه،تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است. در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بودند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کرده و با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شدند .فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفند های معاندان و مغرضان نظام بود.که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش برآب شد.
این حماسه بی نظیر و تاریخی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم شریف و نجیب ایران اسلامی همان گونه که در طول 37 سال گذشته نشان داده اند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از آرمان ها و ارزش های انقلاب خود و از راه ولایت دفاع خواهند کرد و این حماسه تجلی عینی مردم سالاری دینی بود و نشان داد که با وجود همه تحریم ها و تهدیدها و تطمیع ها، دیگر داستان اهل کوفه تکرار نخواهد شد و ایرانیان علی زمان خود را تنها نخواهند گذاشت.
9 دی ماه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و قوى‏ترین و آخرین ضربه را ملت در روز نهم دى و بیست و دوى بهمن وارد کرد. کار ملت ایران در بیست و دوم بهمن، کار عظیمى بود، 9 دى هم همین جور. یکپارچگى ملت آشکار شد.
این فتنه با هدف به چالش کشیدن مبانی و تشکیک در مقبولیت نظام طراحی و به اجرا در آمد. اوج گستاخی فتنه گران و وابستگان آنها درجریان آشوب های خیابانی، هنجارشکنی و سوء استفاده از رافت نظام اسلامی، هتک حرمت به ساحت حضرت امام حسین (ع) و تعرض به مقدسات دینی مردم در ایام محرم بود. ولی به فاصله کمی از این واقعه تاسف انگیز، مردم انقلابی با حرکتی عاشورایی، خود جوش و تحسین برانگیز در راستای حراست از ارزش های دینی و معنوی خود و حمایت از نظام و رکن اصلی آن یعنی ولایت فقیه با برپائی راهپیمائی کم نظیری ، پیام مهمی را به سران فتنه و وابستگان آنها در داخل و خارج کشور و همچنین حامیان خارجی آنان اعلام کردند که محتوای آن پایداری و استقامت در راستای حفظ ارزش های اسلامی نظام و تداوم حرکت انقلاب بود.
لیکن ما دانشجـویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اعلام می داریم که همواره پشتیبان ولی امر مسلمین جهان بوده و همراه و همگام با ملت شهیدپرور و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور، گسترده و با نشاط در مراسم بزرگداشت حماسه درخشان 9 دی، بار دیگر پیوند وثیق امام، امت و نقش آن در تولید قدرت پایدار و مستمر برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی را نمایان ساخته و با برافراشتن پرچم بصیرت و ولایت‌مداری‌، نشان خواهیم داد در هر زمان که آرمان‌های بلند انقلاب و میراث‌های گران‌سنگ امام راحل‌(ره) و شهدای عزیز، ازسوی ضدانقلاب، فتنه‌گران و بیگانگان مورد مخاطره، تهدید و تعرض قرار گیرد، به‌موقع و به ‌هنگام در صحنه حاضر خواهیم شد و به تکلیف انقلابی خود عمل خواهیم کرد.
205/200

کد خبر: 717160

وب گردی

وب گردی